Gå til innhold

Meir Bilder side 1....Min 5 Serie ///M-sport F10

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som jeg har sagt hele tiden når det gjelder F10 så er det kun 20" (aller helst 21") som gjelder på sommerhjula.

Ønsker man 19" bør man ikke velge en kantfelg, men en felg der eikene går helt ut til kanten som gjør at felgene ser litt større ut.

Men hvit F10 er jo knalltøft. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok føye med med EHD sine synspunkter. Når man går for 19" på en F10/F11 så er det viktig å ikke ha verken sort felg eller ha felger med kant. Det gjør desverre at felgene ser mye mindre ut enn de faktisk er.. Å kjøre med 20" på F10 blir det samme som å kjøre med 19" på E60, så komfortmessig blir det ikke værre.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikkje å ta ok bilder med iPhone "on the go"... Sjølvsagt så vert svarte felgar med kant "mindre" enn ein lys felg som har eikar heilt ut på felgkant. På tross av dette så prøvde eg begge deler og "live" så vart dette ikkje så verst. Har hatt menge tilskuarar siste døgn og så langt så har alle faktisk skrytt av hjula. Sjølv er eg litt meir avmålt. Bilen kunne klart kledd 20" men når det kom til comfort så var det heilt uaktuellt. Kjøper ikkje ein bil til 800 K og øydelegg køyreopplevelsen. ...for er det ein ting denne bilen gir så er det KØYREOPPLEVELSE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en aldeles nydelig bil! Riktige farger og riktig utstyrt var den også ;) Dessverre må jeg føye meg etter mengden med tanke på valg av sommerhjul; en så lekker bil fortjener noe grommere enn disse svarte felgene, og dersom du ikke ønsket større felger enn 19" i frykt for å miste kjørekomforten så ville jeg definitivt heller satset på de originale fem-eikede 19" man får som tilvalg til M-pakken. Like fullt er jo felger den enkleste sak i verden å bytte, men det trenger heller ikke å være et tema siden du er fornøyd med bilen slik den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikkje å ta ok bilder med iPhone "on the go"... Sjølvsagt så vert svarte felgar med kant "mindre" enn ein lys felg som har eikar heilt ut på felgkant. På tross av dette så prøvde eg begge deler og "live" så vart dette ikkje så verst. Har hatt menge tilskuarar siste døgn og så langt så har alle faktisk skrytt av hjula. Sjølv er eg litt meir avmålt. Bilen kunne klart kledd 20" men når det kom til comfort så var det heilt uaktuellt. Kjøper ikkje ein bil til 800 K og øydelegg køyreopplevelsen. ...for er det ein ting denne bilen gir så er det KØYREOPPLEVELSE! :)

Kloke ord :D

Felger er: skru av og skru på ;)

Skal ta litt ordentlige bilde med speilrefeks som yter litt meir rettferdigheit enn iPhonelinsa som vrenger og vrir. Prøvde 20" og det var ikkje noko anna bra med dei enn "looken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Selv om jeg ikke er noen stor entusiast når det kommer til felger som ikke er originale, så må jeg si at jeg syns de du har har valgt passet meget godt. Likte også det sorte taket. Faktisk gjorde det veldig mye med bilen. Tør jeg spørre hva det kostet?

Ellers ser det ut til at du har alt det riktige utstyret. Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er noen stor entusiast når det kommer til felger som ikke er originale, så må jeg si at jeg syns de du har har valgt passet meget godt. Likte også det sorte taket. Faktisk gjorde det veldig mye med bilen. Tør jeg spørre hva det kostet?

Ellers ser det ut til at du har alt det riktige utstyret. Nydelig!

Først så betalte eg 1200,- for å få det foliert (for å finne ut om eg ville dette) så kjem det 5500,- i lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...