ilummina Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Hovedsaklig lurer jeg på avtaler rabatkort som du kan spare på å handle drivstoff rundt omkring ikke bare i norge [moderatoredit]
RoaldJ Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 wtf?? å denne tråden er god for....? er jo ikke bilrelatert i det heletatt! skjerpings!
316 Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Det er den da vel. Synes ideen bak denne tråden er god. Helt sikkert mye å spare på riktig rabattkort.
awt Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Tråden handlet om noe helt annet når den først ble startet.
ilummina Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Den handla om det samme bare skrivd litt utenom det som bryr noen inpå her
Bradbury Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Jeg har et gratis kredittkort som gir 3,65 % på bensin/diesel (samt noen andre ting som bl.a klær), men jeg tror det kun gjelder i Norge. Med en pris på kr 13/l, blir det 47 øre i rabatt. Har egentlig ikke lett etter bedre tilbud, men jeg vil ikke være knyttet til én bensinstasjonkjede.
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Jeg har et gratis kredittkort som gir 3,65 % på bensin/diesel (samt noen andre ting som bl.a klær), men jeg tror det kun gjelder i Norge. Med en pris på kr 13/l, blir det 47 øre i rabatt. Har egentlig ikke lett etter bedre tilbud, men jeg vil ikke være knyttet til én bensinstasjonkjede. Hvilke?
inflames662 Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 tror de fleste sånne gratis kreditt kort har det. kash f. eks. bruker heller esso firmakort med 85 øre på pumpepris. tror ikke mange kan slå den. gjelder hele europa også......
ilummina Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Jeg så på dette selv i terra gold kredittkorte mitt ga meg 4 % noe som må være veldig bra da har du alt via banken også så bonusener der med engang regner jeg med er litt rart att folk ikke bruker det mer når det egentøig er endel å hente i det store samenheng
Tom K Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Har Santander gebyrfri Visa Platinum, gode rabatter på det meste
bad_ip Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Har cresco car som gir 4% på alle bensinstasjoner i tillegg får man rabatter på eu-kontroll, leiebil (5%?), rica hotels, 20% på dekkhotell osv. Har i tillegg cresco sitt kredittkort som gir gratis reise og avbestillingsforsikring for inntill 3 personer hvis du betaler mer enn halve reisen med kortet.
RoaldJ Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Den handla om det samme bare skrivd litt utenom det som bryr noen inpå her den handlet da ikke i det heletatt om dette emne som står nå.. du spurte hva vi hadde i vår lommebok og fortalte at kvinnfolk har hele livet i sin. Syns det stod noe sånn som: Kvinnfolk har hele livet sitt i sin lommebok hva har vi mannfolk i vår.. bare å ramse opp... Visa Mastercard Førerkort Bensinkort osv... håk kommenterte da; Kontanter, mye kontanter.... så her har du bytta emne ganske så mye vil jeg påstå
ilummina Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Tydligvis leste du ikke spørs målet men skjønner det var skrivi på en måte som var lett å misforstå conceptet var du ska på bil tur si tyskland hva tar du med deg i lommeboka eller skaffer du deg som kunne vere kjekt å ha + alt det andre jeg skreiv som ikke hadde noe med det å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå