Gå til innhold

Er det bare ESS som kan mappe ECU etter kompressorinstallasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør på vegne av en kompis som har kjøpt en brukt ESS-kompressor til sin 525. Han har snakket med ESS og de skal ha 6000kr for software. Er det andre som har tilgang til denne programvaren og kan gjøre det billigere?

Skrevet

6000 for soft er rimelig. Du slipper ikke unna billigere om noen andre skal bruke en dag (eller flere) med bredbåndslambda og testing.

Skrevet

Kjøp software hos Ess, så er du sikker på at du for det første får kvalitet tilpasse oppsettet. Og for det andre gjør ikke andre tilsvarende jobb noe billigere.

Dyrt å spare seg til fant.

Skrevet

Betalte 2000kr til fekzen da han gjorde dette for meg..Skal du ha SW hos ESS må du også ha dysene og reimhjul som er tilpasset dems SW. Jeg kjørte et egettilpasset oppsett på trykk og dyser da var dem ikke interessert i å lage SW til meg

Skrevet

Som jeg forstod det hadde han alt fra ess fra før av? derfor mener jeg det er rimelig å kjøpe soft derfra, da de nok har brukt noen timer på akkuratt dette oppsettet.

Skrevet
Betalte 2000kr til fekzen da han gjorde dette for meg..Skal du ha SW hos ESS må du også ha dysene og reimhjul som er tilpasset dems SW. Jeg kjørte et egettilpasset oppsett på trykk og dyser da var dem ikke interessert i å lage SW til meg

Aha. Kitet er komplett med dyser (stage 1), bortsett fra reima.

Får videreformidle dette til eieren.

Skrevet

ESS er også villig til å legge inn program selv om du skal bruke det til for eks. turbo, men da får du program som ikke er beregnet til mer hk enn kit-et de leverer til din motor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...