titansølv Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Spør på vegne av en kompis som har kjøpt en brukt ESS-kompressor til sin 525. Han har snakket med ESS og de skal ha 6000kr for software. Er det andre som har tilgang til denne programvaren og kan gjøre det billigere?
TRF Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 6000 for soft er rimelig. Du slipper ikke unna billigere om noen andre skal bruke en dag (eller flere) med bredbåndslambda og testing.
CrZyWiz Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Kjøp software hos Ess, så er du sikker på at du for det første får kvalitet tilpasse oppsettet. Og for det andre gjør ikke andre tilsvarende jobb noe billigere. Dyrt å spare seg til fant.
titansølv Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Ja det er som sagt ikke meg dette gjelder. Spør bare på vegne av en annen. Ville ikke latt noen andre enn ESS selv tøve under panseret:)
///Naitsirk Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Betalte 2000kr til fekzen da han gjorde dette for meg..Skal du ha SW hos ESS må du også ha dysene og reimhjul som er tilpasset dems SW. Jeg kjørte et egettilpasset oppsett på trykk og dyser da var dem ikke interessert i å lage SW til meg
TRF Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Som jeg forstod det hadde han alt fra ess fra før av? derfor mener jeg det er rimelig å kjøpe soft derfra, da de nok har brukt noen timer på akkuratt dette oppsettet.
titansølv Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Betalte 2000kr til fekzen da han gjorde dette for meg..Skal du ha SW hos ESS må du også ha dysene og reimhjul som er tilpasset dems SW. Jeg kjørte et egettilpasset oppsett på trykk og dyser da var dem ikke interessert i å lage SW til meg Aha. Kitet er komplett med dyser (stage 1), bortsett fra reima. Får videreformidle dette til eieren.
Flandy Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 ESS er også villig til å legge inn program selv om du skal bruke det til for eks. turbo, men da får du program som ikke er beregnet til mer hk enn kit-et de leverer til din motor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå