Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig! kan jeg si at bilen er ferdig lakka :D

 

fikk en gledelig mms av lakkereren i dag; sammen med en tekst om at jeg kunne hente bilen om en time.

 

05102013_zps50fd4b77.jpg

 

dette ble en laang time! ;) hehe

 

alle som har lakka bilen sin kjenner vel #denfølelsen av å trille ut bilen av lakkboksen ;) så glemte heelt bort å ta bilder.. 

ihvertfall før jeg fikk den ut i verkstedet:

 

20131005_134210_zps2a7df657.jpg

 

her er jeg godt igang med å dra av maskeringen:

 

20131005_153905_zpsfc33005c.jpg

 

 

de neste bildene sier vel egentlig sitt.. :P i motsetning til Pedi her inne, så klaarer ikke jeg la bilen stå på "lakkeringshjul" under hele oppbyggingen.. så jeg tjuvlånte min bror sine 18" RC og skrudde ned fjæringa litt :) kan se det ferdige resultatet for meg allerede :) hehe

 

 

20131005_164758_zps9c494f89.jpg

 

20131005_164807_zpsda37adda.jpg

 

20131005_164815_zps4b71e879.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt rått! :grin: Når bilen er så rå demontert og på orginale RC hjul så kan ein tenke seg kor rå den blir montert på 3-delte RC hjul :smile:

 

Spent på kordan lakken holder under, skulle visst det før eg lakka min bil under men denna blir vel ikkje brukt før neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det alle sammen! ;)

 

blir nok endel god oppdateringer etterhvert her nå :))

 

 

Heilt rått! :grin: Når bilen er så rå demontert og på orginale RC hjul så kan ein tenke seg kor rå den blir montert på 3-delte RC hjul :smile:

 

Spent på kordan lakken holder under, skulle visst det før eg lakka min bil under men denna blir vel ikkje brukt før neste år?

 

hehe! takk ;) ja tror det kan bli heftig! :P

 

har gått for lastebil lakk under.. som visstnok skal være sterkere.. vet ikke jeg.. men det får vi se på :P denne bilen blir nok ikke å se på veien før tidligst neste sommer nei :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med nye følgere, velkommen! ;)

Herlig!

 

Rett og slett nydelig. Flott farge på en slik gammel traver. Gratulerer!

 

Men just for the record: Du skulle holdt oss på pinebenken med å prøvemontere hjul ;)

Hehe! Tenkte du kom til å 'ta meg på den' men jeg kan forsvare litt at de felgene som SKAL på bilen,

ser endel anderledes ut da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...