Gå til innhold

E28Fredrik's 524td

E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Dette ser veldig bra ut, jeg gleder meg til å se oppdateringer framover! Keep em coming! :)

ja, skal prøve å være flinkere til å ta bilder og oppdatere :) blir som regel så gira at jeg glemmer å ta bilder :P

Kjenner til den, men få tatt bilder å lagt ut, utrolig daft her inne på bimmers om dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele tråden din, og det er virkelig gledelig lesning! :D

Mitt første møte med BMW var en E28 524td, så jeg liker planene og arbeidet ditt veldig godt! Stå på, dette blir smuuud :wink:

morro :) skjønner godt det var kjærlighet ved første blikk da ;) hehe

Dette ser veldig bra ut, jeg gleder meg til å se oppdateringer framover! Keep em coming! :)

ja, skal prøve å være flinkere til å ta bilder og oppdatere :) blir som regel så gira at jeg glemmer å ta bilder :P

Kjenner til den, men få tatt bilder å lagt ut, utrolig daft her inne på bimmers om dagene :)

jaja :P fpr ta en liten oppdatering her da :) hehe

holder på å montere løftebukk i verkstedet til svigers om dagen, så blir jobba litt i mellom slaga på e28'n :)

har fått tinna litt kanaler og prøvemontert skjerm da, valsa hjulnua bak, glemte å ta bilde av det da :P kommer seinere :) og begynt på kanalene på andre siden.. har sagt jeg skal få lakkert den innen oktober er ferdig.. men da skal jeg visst jobbe hardt tror jeg :P

ett par bilder her

IMG_3442.jpg

IMG_3444.jpg

IMG_3448.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! er karosseriet rustfritt :D aah! det var deilig å kunne skrive! :) hehe

men har ikke gjort ferdig det siste rust hullet.. h.hjørnet bak :/ måtte gruble litt på hvordan jeg skal løse det til i mårra :)

vel, er ikke stort annet å si enn å la bildene fortelle når det gjelder rustsveising :P

IMG_3473.jpg

IMG_3488.jpg

IMG_3492.jpg

IMG_3493.jpg

IMG_3498.jpg

IMG_3503.jpg

IMG_3474.jpg

IMG_3506.jpg

IMG_3509.jpg

IMG_3511.jpg

IMG_3515.jpg

men! så kommer hodebryen :P skulle vel helst hatt den `vingen` på sia der...

IMG_3516.jpg

IMG_3517.jpg

men! nå er det senkveld! ny oppdatering kommer i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...