Haakjin Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Dette ser veldig bra ut, jeg gleder meg til å se oppdateringer framover! Keep em coming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Dette ser veldig bra ut, jeg gleder meg til å se oppdateringer framover! Keep em coming! ja, skal prøve å være flinkere til å ta bilder og oppdatere blir som regel så gira at jeg glemmer å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Dette ser veldig bra ut, jeg gleder meg til å se oppdateringer framover! Keep em coming! ja, skal prøve å være flinkere til å ta bilder og oppdatere blir som regel så gira at jeg glemmer å ta bilder Kjenner til den, men få tatt bilder å lagt ut, utrolig daft her inne på bimmers om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Nå har jeg lest gjennom hele tråden din, og det er virkelig gledelig lesning! Mitt første møte med BMW var en E28 524td, så jeg liker planene og arbeidet ditt veldig godt! Stå på, dette blir smuuud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Nå har jeg lest gjennom hele tråden din, og det er virkelig gledelig lesning! Mitt første møte med BMW var en E28 524td, så jeg liker planene og arbeidet ditt veldig godt! Stå på, dette blir smuuud morro skjønner godt det var kjærlighet ved første blikk da hehe Dette ser veldig bra ut, jeg gleder meg til å se oppdateringer framover! Keep em coming! ja, skal prøve å være flinkere til å ta bilder og oppdatere blir som regel så gira at jeg glemmer å ta bilder Kjenner til den, men få tatt bilder å lagt ut, utrolig daft her inne på bimmers om dagene jaja fpr ta en liten oppdatering her da hehe holder på å montere løftebukk i verkstedet til svigers om dagen, så blir jobba litt i mellom slaga på e28'n har fått tinna litt kanaler og prøvemontert skjerm da, valsa hjulnua bak, glemte å ta bilde av det da kommer seinere og begynt på kanalene på andre siden.. har sagt jeg skal få lakkert den innen oktober er ferdig.. men da skal jeg visst jobbe hardt tror jeg ett par bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Flotte løsninger du har, her skal det følges med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 en liten oppdatering her da gjort ferdig jekkfeste H.side fremme i helga bøyer til ytterkanalen også en liten "teaser" til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Endelig! er karosseriet rustfritt aah! det var deilig å kunne skrive! hehe men har ikke gjort ferdig det siste rust hullet.. h.hjørnet bak :/ måtte gruble litt på hvordan jeg skal løse det til i mårra vel, er ikke stort annet å si enn å la bildene fortelle når det gjelder rustsveising men! så kommer hodebryen skulle vel helst hatt den `vingen` på sia der... men! nå er det senkveld! ny oppdatering kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Flott arbeid! En glede å se:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Goodie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Ser bra ut! Så jeg et rs senter ligge å slenge på arbeidsbenken;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Blir bra Freddie, godt å se at finger'n er ute:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Ser bra ut!Så jeg et rs senter ligge å slenge på arbeidsbenken;)? Er nåkk et rc senter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Stemmer nok det Har også noe annet liggende på lur ang. Det senteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Ah, tenkte først det var det, men ombestemte meg:p siste delen der er RS del hvertfall, som passer på RCene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå