Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

De ja;)

Har du noen specs å friste med, enn så lenge?

tja.. det jeg vet til nå da, er at de blir 8,5" framme og 9,5" bak.. med 3,5" ytter ring rundt hele.. (kan jo bli spennende å få plass til det framme :P )

farge er jeg veldig usikker på.. der må du nok komme med forslag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, høres morsomt ut;) hvilket innpress/bredde er framfelgene org da? Høres ut som det kan bli trangt om plassen, men igjenn så er det jo ganske grei plass til hjul på e28.

De få farge comboene jeg har i hodet blir der, forbeholdt egene felger:p men uvanlig/ nybil farger som ikke skriker for mye, sammen med skruee som ikke er vanlig blank er jo et sted å begynne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, høres morsomt ut;) hvilket innpress/bredde er framfelgene org da? Høres ut som det kan bli trangt om plassen, men igjenn så er det jo ganske grei plass til hjul på e28.

De få farge comboene jeg har i hodet blir der, forbeholdt egene felger:p men uvanlig/ nybil farger som ikke skriker for mye, sammen med skruee som ikke er vanlig blank er jo et sted å begynne:)

er ikke sikker på hva de er orginalt jeg.. men i min teori skal det gå bra :P har regnet meg ut ifra de forrige hjula jeg hadde på en annen e28 :P

ja, er ikke lett med farger.. de må kle fargen på bilen også.. :P

følger med i spenning:) (y)

niice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se at noen fortsatt tinner og knekker til plater selv.

Liker selv og sandblåse over før tinning. For og fjerne slag i porer. Det kan også være lurt og vaske over med vann blandet med bakepulver for og nøytralisere syra til slutt.

Du har vel fått deg venstre bakdør nå. :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se at noen fortsatt tinner og knekker til plater selv.

Liker selv og sandblåse over før tinning. For og fjerne slag i porer. Det kan også være lurt og vaske over med vann blandet med bakepulver for og nøytralisere syra til slutt.

Du har vel fått deg venstre bakdør nå. :wink::wink:

Skulle ønske jeg kunne jobbe med tinn, jeg er virkelig fan av det. For en million år siden, da jeg jobbet med bil selv, så hadde vi en på verkstedet som var flink med tinning. Jeg var selvsagt med han til tider, men han var litt "lonesome wolf" - og ikke for sugen på å lære bort sine gamle kunster... Angrer på det nå at jeg ikke pusha litt på han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se at noen fortsatt tinner og knekker til plater selv.

Liker selv og sandblåse over før tinning. For og fjerne slag i porer. Det kan også være lurt og vaske over med vann blandet med bakepulver for og nøytralisere syra til slutt.

Du har vel fått deg venstre bakdør nå. :wink::wink:

Oi, ja da skal jeg prøve å blande meg en kopp med vann og bakepulver i dag gitt :) takk for tips..

Ja, er det deg døra kommer ifra? :) takk for det isåfall :P må jobbes litt med på hjørnet der, men den var absolutt bedre enn den jeg hadde :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du noen bilder av jobben med å sveise igjen hullene etter hengerfestet? Gikk det greit med motholdet av kobber? Det skal bli godt å se denne ferdig lakkert under, og da tenker jeg det ikke tar lang tid før understellet er på plass...

Nei, det tok jeg ikke bilder av, gikk så lett at jeg var ferdig på ett blunk :)

Ja en ukes tid nå så er jeg nok igang med lakksprøyta ;) gleder meg!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...