E28Fredrik Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Dette er burgundrot metallic ja! Ja, det er godt at det er flere som tar vare på disse klenodium'ene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Fint det er fler som tar vare på det tøffeste karosseriet bmw har laget Gleder meg til å se denne ferdig Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 må ha denne i mine inlegg men steike så fin denne blir ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535i e28 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Fint det er fler som tar vare på det tøffeste karosseriet bmw har laget Gleder meg til å se denne ferdig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Fått prøvd ut den elektrolysen litt? Virket meget kurrant for en som vil ha strøken bil, og gjerne vil ha fikset to skruer klokka 3 om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Blir så vanittig bra det her. Gleder meg til sluttresultatet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Ser ut te å bli ei feit vogn når den blir klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 prøver litt monteringsbilder her mye av tiden har gått til å fikse litt på ledningsnettet.. har hatt ifrahverandre sikringsboksen og byttet alle kabelsko, vasket ledninger og hatt på nye strømper.. husker overraskende godt hvor de fleste ledninger skal hehe, men sliter litt med å finne ut hvor jeg skal koble ledningsnettet til el.vinduene inn på hovedledningsnettet.. noen som har tips? straks klart for å sette inn dashbord og gulvteppe nå har også lurt på å bytte ut rattstamma til facelift og å ha litt flere ratt å velge i.. men det var mer forskjell på de enn jeg trodde.. noen som har gjort det før? norbakken og Andy520iA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Blir flott dette etter hva jeg har skjønt på mine e28 venner, så er ikke rattakselbytte noe problem, skal vist nok være "fort gjort" også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 bytte rattstamme er fort gjort ja har alt kompl til facelift om du trenger med pedalsett og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Skjønner selve rattstamme bytte ser enkelt ut ja, men passer tenningslås over fra gammel til ny? og må jeg da ha facelift pedalsett?? driver bare å vurderer her ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 er det vits da? MTech 1 ratt er vel alt du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 er det vits da? MTech 1 ratt er vel alt du trenger Hehe.. jeg har ratt og facelift boss.. så da må jeg gjøre om på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Blir strøkent dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen som har bryter panelet til varmeapparatet til overs? Skulle gjerne hatt noen deler fra det.evt hele greia hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå