Morty999 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 har mange men har du el varmejustering el mekanisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Trur faktisk eg au har noe. Men da e de mekanisk i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Er vel elektr. Det jeg har men det er ikke så farlig hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 har flere isåfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Dette må ver noe av de grommeste ! Bare å si fra når denne bilen er til salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 har flere isåfall jeg Skal ha for en av de a? hehe Dette må ver noe av de grommeste ! Bare å si fra når denne bilen er til salg Hehe! jo takk for det er redd denne ikke kommer til å bli solgt med det første ihvertfall men har nå notert det bak øret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Da har all prøving og feiling med kjemikersettet mitt vist resultat Denne delen er glassblåst og vasket godt før badet sitt Og her er den ferdig: Den ser missfarget ut på bildet.. men den er bare våt ennå, henger til tørk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Hva har du gjort med den?, elloksert? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Elektrolytisk forsinking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 vel en bitteliten oppdateing her da det blir endel sånne "litt av hvert" oppdatering her fremmover.. etterhvert som jeg får inn litt deler fikk vert å henta frontrute i helga, gleder meg meeget til å få satt inn denne: så har jeg også fått litt diverse tilbake fra lakkereren.. luftinntak i panser og lister i b-stolpe rundt vinduer lakkert svart blankt meeget fornøyd med det!!: og da kunne jeg endelig sette inn de ferdigsotede rutene jeg har hatt liggende å ventet en stund! Andy520iA, VegarVS og norbakken reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Niice!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 saaatan så strøkent dette blir! Må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Liker det du gjør med denne bilen! Du er helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Stemmer det at de første E28 modellene hadde chrome dørhåndtak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Har sett det på noen så godt mulig D var i handelen i dele lista den gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå