Mr-Haugen Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Syns de ligna serru ja veit han har hatt den i mange år e ikkje den ganske bra igrunn? Ser eg har brukfor baklampene på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Syns de ligna serru ja veit han har hatt den i mange år e ikkje den ganske bra igrunn? Ser eg har brukfor baklampene på den Hehe, jo den er veldig bra den kunne trengt en ny dør og en skjerm etterhvert Hehe, ville du hatt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Dør kan eg nåkk klare å skaffe deg ja dei sku eg gjerne hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Kansje skjerm og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 resultat etter romjulens aktiviteter norbakken, Sondre92 og Andy520iA reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 PORR. steike å rå den bilen din blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Det er det heftigaste eg har sett!!.. hva gjorde du med felgene i dreibenken? Utrolig bra arbeid du gjør!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 Det er det heftigaste eg har sett!!.. hva gjorde du med felgene i dreibenken?:-)Utrolig bra arbeid du gjør!!Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Dreide vekk litt anleggsflater og nye pasninger for å presse inn mutter til senterdeksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Bra fitment:D har du to sett med 3pc style 5 nå, om jeg forstår rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Bra fitment:D har du to sett med 3pc style 5 nå, om jeg forstår rett? Ja de som er 'ferdige' er mine 17" men de som bare er sentera ennå er broren mun sine 18".. han venter på ytter ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Ordner ut du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Vanvittig råe felgar!! Ka bil skal bror din ha 18 tommarane på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Vanvittig råe felgar!! Ka bil skal bror din ha 18 tommarane på? E34 540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Leste gjennom heile tråden nå, fyy faen å bra det blir, for ein bil! så fin ut den svarte og da, men du må få lært opp atle og han andre modellen med briller i bmw's modellkoder! når jeg spurte hvem som kjørte e28 så fikk jeg bare te svar "hva er det?" jobber på nopro, var jeg som prata med atle her om dagen om du husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå