Gå til innhold

E24 M635 csi

Share

Anbefalte innlegg

takk for det. Har egentlig bare plan om å holde den rustfri og i god stand. Skal snart få på sommerdekkene, og ser frem til det. Fikk med et sett BBS krysseikefelger med Michelin TRX dekk. Dekkene er fra 2003, så de holder vel godt noen år til - lite brukt, og gummien virker fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har sagt så er det originale felger med en ganske sjelden dimensjon :)

Disse må du ikke finne på å kvitte deg med, er ikke ofte man ser dem lengre siden det er "vanskelig" å finne dekk til dem.

Hvis dette er den bilen jeg tror det er så har jeg siklet en del på den selv men desverre ikke hatt råd.

Godt å se at den havnet i gode hender, regner med at du legger ut flere bilder av den etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill - skal komme med litt flere bilder etterhvert. Skal ikke kvitte meg med TRX dekkene nei. Er det noen som vet om det lages dekk i dag som passer disse felgene? Med tanke på når den tid kommer at jeg må skaffe nye dekk.

Forøvrig har jeg satt inn et nytt anlegg - fant et Kenwood anlegg med akkurat det samme oransje lyset som resten av instrumentpanelet. Har vel egentlig ikke noe til overs for Kenwood utover det.

Begynner også å frykte at jeg må sette inn ny luftmengdemåler, den er litt ustadig på tomgang, spesielt når den er kald, men er stabil og fin fra 1500 o/min og oppover. Hos Alf Lie kommenterte både senior og junior, etter å ha lyttet til motoren at det var litt stor klaring på ventilene, og at registeret antagelig måtte strammes. Det var ikke antydning, såvidt jeg kunne høre, til ulyd da jeg kjøpte den, men da Alf Lie og sønn kommenterte det hører jeg det hele tiden. De hadde ikke mulighet til å skru på hele motoren, så jeg er på utkikk etter noen som kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...