Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Jeg er ny på forumet. Jeg kjøpte meg en 1985 M635 csi for ca en måned siden. Den hadde vært ute på finn en god stund, men jeg bare måtte ta sjansen :bmw:

mpjkxkh5u5aejvack5p7.jpg

wkmldhznhxq5qx9igund.jpg

Posted

takk for det. Har egentlig bare plan om å holde den rustfri og i god stand. Skal snart få på sommerdekkene, og ser frem til det. Fikk med et sett BBS krysseikefelger med Michelin TRX dekk. Dekkene er fra 2003, så de holder vel godt noen år til - lite brukt, og gummien virker fin.

Posted

Gratulerer med nydelig bil :)

Går ut i fra at det dukker opp flere bilder her i tråden etterhvert? :)

Vanlige krysseikefelger du fikk med, eller er det BBS RS?

Posted

takk

det skal nok komme fler bilder etterhvert. Litt usikker på om det er RS eller ikke. Hvordan ser jeg forskjellen?

8ur7u17h1kakke5l78y0.jpg

Posted

Det er ikke RS, nei. Men felgene ser jo bra ut uansett :)! Gleder meg til flere bilder! Tror du bør vurdere å lakkere felgene i gull, for det ser mildt sagt gull ut!

Posted
Orginal M6/M635 felg dette.

Er det den utgaven med litt snodig diameter det? 16,5" eller noe sånt? :?:

240/45/415mm

Kostet 8200 for fire når jeg sjekket for en uke siden 8)

Fin bil, behold felgene og kost på deg nye TRX når den tid kommer.

Sjeldent og se biler me orginale TRX nå og jeg tror ikke de kommert til og bli flere..

Posted

Som andre har sagt så er det originale felger med en ganske sjelden dimensjon :)

Disse må du ikke finne på å kvitte deg med, er ikke ofte man ser dem lengre siden det er "vanskelig" å finne dekk til dem.

Hvis dette er den bilen jeg tror det er så har jeg siklet en del på den selv men desverre ikke hatt råd.

Godt å se at den havnet i gode hender, regner med at du legger ut flere bilder av den etterhvert.

Posted

Takk for innspill - skal komme med litt flere bilder etterhvert. Skal ikke kvitte meg med TRX dekkene nei. Er det noen som vet om det lages dekk i dag som passer disse felgene? Med tanke på når den tid kommer at jeg må skaffe nye dekk.

Forøvrig har jeg satt inn et nytt anlegg - fant et Kenwood anlegg med akkurat det samme oransje lyset som resten av instrumentpanelet. Har vel egentlig ikke noe til overs for Kenwood utover det.

Begynner også å frykte at jeg må sette inn ny luftmengdemåler, den er litt ustadig på tomgang, spesielt når den er kald, men er stabil og fin fra 1500 o/min og oppover. Hos Alf Lie kommenterte både senior og junior, etter å ha lyttet til motoren at det var litt stor klaring på ventilene, og at registeret antagelig måtte strammes. Det var ikke antydning, såvidt jeg kunne høre, til ulyd da jeg kjøpte den, men da Alf Lie og sønn kommenterte det hører jeg det hele tiden. De hadde ikke mulighet til å skru på hele motoren, så jeg er på utkikk etter noen som kan hjelpe meg med dette.

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...