Mortenn200 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Jeg har desverre ikke utstyrslisten :-/ Har du syv siste siffrene i vin nr ditt så kan jeg sjekke utstyrslisten din:-) Sent from my iPhone using Tapatalk
Mortenn200 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Jeg har desverre ikke utstyrslisten :-/ Har du syv siste siffrene i vin nr ditt så kan jeg sjekke utstyrslisten din:-) Sent from my iPhone using Tapatalk
lagunilla Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Tror ikke han trenger det lenger, siden det har gått 3 år
Breitling Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 Rattakselledd som er årsaken. Har samme problem på min E39. Tja, ser i ETK at det finnes øvre og nedre rattaksel...hvilken bruker å ryke? Og er det lett å komme til for å bytte dette? Har ennå ikke inspisert leddet
warg Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Er du 100% sikker på at det er riktig servo olje du har fylt på? Min bror fylte på noe servo olje på en volvo S80 han hadde, han hadde kjøpt en olje som bilxtra solgte. Han endte opp med samme symptomene som du nevner her. Verksted sa det var garantert servopumpen som var ødelagt og måtte byttes. Jeg ba han kjøpe orginal servo olje fra volvo som var til hannes bil, bytta oljen og vips problem solved Det som skjedde var at når han svingte på rattet var det enkelte knepp som var tyngre, akkurat som at på enkelte punkt i svingradius manglet servo.
Breitling Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Ja, kjøper kun Castrol til mine bimmere Sent from my wife using Telepathy
Breitling Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Hadde bilen på verksted i dag, og 2 mekanikere gikk over hele forstilling. Ikke antydning til slakk/defekter i rattstamme/ledd.Som nevnt tidligere, så er alt av stag og foringer byttet.Når bilen står stille, så tar man fult rattutslag mot høyre, og slipper, da går rattet tilbake litt mot senter, noe som er normalt. Men ved fullt rattutslag til venstre så står rattet bom stille.Kan det være tannstang som er problemet? Mekaniker kunne ikke kjenne noe slakk i denne, så han var rådvill.Ikke er det noe BMW-verksted i nærheten heller, må kjøre 3 timer nordover til Tromsø.
Breitling Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Defekt tannstang var årsaken til problemene mine, tydeligvis en defekt mansjett tidligere som har blitt byttet uten å sjekke for rustskader. Sure 20.000,- å betale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå