awt Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Jeg skulle hente bilen min i dagmorges etter og ha vært i Oslo i helgen, og da hadde noen amøber robbet bilen min for spoileren på bakluken og Strassentech frontleppen min. Om noen ser noe av dette for salg så vennligst slå ihjel vedkommende. Begge deler er lakkert topaz-blå og karbonen på leppen har en rift mellom senter og høyre side. Det er ikke snakk om noe formue, men sinnsykt irriterende, da jeg er på vei til Tyskland. Jeg er vel igrunn heldig som fortsatt har felgene i behold. De har forøvrig tatt ventilhettene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 uff, disse ventilhettetyven har rømt fra Dikemark igjen ser jeg hehe, klipp pungen av de så de ikke formerer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Ja oslo er en fin og trygg by om du er kjeltring Dere andre hold dere unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja, jeg er ikke så veldig fristet til å kjøre til Oslo neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ergelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Folk eier faen ikke skamvett Noen blir sikkert sur på meg når jeg sier dette, men Oslo er kanskje den mest utrivelige og utrygge byen jeg noen gang har satt min fot i. Makan til rottereir skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Temmelig enig der EirikL, liker meg ikke i Oslo. Altfor mye dritt der... rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå