jørn_318i Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 om det hadde vært turboras så mener jeg at den skulle hatt spydd ut eksosrøyk og gitt feilkode på turbotrykk. men blir artig å høre hva verkstedet finner. min hadde gått 104"km Får håpe det er det du hadde på din eller noe billigere,da jeg akkurat har handla full Mpakke til den,skal inn og få det montert 6april. der ryker det 30laken hørtes ut som fornuftig bruk av skattepengene hehe blir det nytt interiør også da eller?
stigln Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Peil olja på den, hvis nivået er normalt er jo det et godt tegn. gjort det,,er ikke minsket noe
stigln Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 ikke altid den gir feil kode desverre, men ja den burda da spydd ut en del røyk. tenkte bare siden den gik gale på tomgang til slutt, men er ikke så ille det heller bare du ikke starter den før det er sjekket ny turbo kan jeg ordne for 4500 Den er god...hører fra meg hvis det er turboen
stigln Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 om det hadde vært turboras så mener jeg at den skulle hatt spydd ut eksosrøyk og gitt feilkode på turbotrykk. men blir artig å høre hva verkstedet finner. min hadde gått 104"km Får håpe det er det du hadde på din eller noe billigere,da jeg akkurat har handla full Mpakke til den,skal inn og få det montert 6april. der ryker det 30laken hørtes ut som fornuftig bruk av skattepengene hehe blir det nytt interiør også da eller? Nei,er faktisk veldig fornøyd med interiøret...sport ratt,finslipt alu og full elektriske comfortstoler med memory. full skinn..
stigln Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Noen andre som har tips til hva det kan være?
stigln Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Da er bilen innlevert til mitt lokale Bmw verksted på kokstad. Venter nå i spenning på hva som feiler bilen!
trojamoss Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Håper det ikke er noe alvorlig, er litt spent da jeg har helt lik motor og årsmodell som deg, jeg krysser fingre for deg at det ikke er alvorlig.
stigln Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Håper det ikke er noe alvorlig, er litt spent da jeg har helt lik motor og årsmodell som deg, jeg krysser fingre for deg at det ikke er alvorlig. Takker og bukker for det!
Otis Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Ja, nå er jeg spent! Bilen har stått hos verkstedet i hele 3 effektive arbeidstimer
ZhilleN Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Uff, høres ikke bra ut, håper de finner feilen og at det ikke blir altfor dyrt, lykke til!!
stigln Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Da vet jeg problemet med bilen. Var en dyse som hadde laget alt rotet. Så nå venter de på ny dyse,kr 5000,+ca 2,5t arb+diagnosen de tok så havner jeg på ca 10000spenn.Det kan jeg leve med! Glemte å spørre om det var noe spessielt som hadde gjort det For å være helt ærlig så trodde jeg faktisk hele motoren var gått til helvete sånn som den hørtes ut! Så alt i alt så er jeg ganske fornøyd med utfallet
trojamoss Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Godt at det ikke var mer enn dyse, men synes det var mye for en dyse. Du kan jo høre om reklamasjon som nevnt over her.
nimitz Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Vinninga med og kjøre diesel går fort opp i spinninga når en dyse koster 10 lapper. Og dysene har vel vært en svakhet på enkelte BMW dieselmotorer. Får smått en påminnelse om hvorfor jeg sverger til bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå