Gå til innhold

Hjelp!!! Evt motorras E61 520d 2007mod

Anbefalte innlegg

Skrevet
om det hadde vært turboras så mener jeg at den skulle hatt spydd ut eksosrøyk og gitt feilkode på turbotrykk. men blir artig å høre hva verkstedet finner. min hadde gått 104"km

Får håpe det er det du hadde på din eller noe billigere,da jeg akkurat har handla full Mpakke til den,skal inn og få det montert 6april. der ryker det 30laken

hørtes ut som fornuftig bruk av skattepengene ;) hehe blir det nytt interiør også da eller?

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ikke altid den gir feil kode desverre, men ja den burda da spydd ut en del røyk. tenkte bare siden den gik gale på tomgang til slutt, men er ikke så ille det heller bare du ikke starter den før det er sjekket ny turbo kan jeg ordne for 4500

Den er god...hører fra meg hvis det er turboen

Skrevet
om det hadde vært turboras så mener jeg at den skulle hatt spydd ut eksosrøyk og gitt feilkode på turbotrykk. men blir artig å høre hva verkstedet finner. min hadde gått 104"km

Får håpe det er det du hadde på din eller noe billigere,da jeg akkurat har handla full Mpakke til den,skal inn og få det montert 6april. der ryker det 30laken

hørtes ut som fornuftig bruk av skattepengene ;) hehe blir det nytt interiør også da eller?

Nei,er faktisk veldig fornøyd med interiøret...sport ratt,finslipt alu og full elektriske comfortstoler med memory. full skinn.. :D
Skrevet

Da er bilen innlevert til mitt lokale Bmw verksted på kokstad. Venter nå i spenning på hva som feiler bilen!

Skrevet
Håper det ikke er noe alvorlig, er litt spent da jeg har helt lik motor og årsmodell som deg, jeg krysser fingre for deg at det ikke er alvorlig. :)

Takker og bukker for det!

Skrevet

Da vet jeg problemet med bilen. :) Var en dyse som hadde laget alt rotet.

Så nå venter de på ny dyse,kr 5000,+ca 2,5t arb+diagnosen de tok så havner jeg på ca 10000spenn.Det kan jeg leve med!

Glemte å spørre om det var noe spessielt som hadde gjort det :roll:

For å være helt ærlig så trodde jeg faktisk hele motoren var gått til helvete sånn som den hørtes ut!

Så alt i alt så er jeg ganske fornøyd med utfallet

Skrevet

Vinninga med og kjøre diesel går fort opp i spinninga når en dyse koster 10 lapper. Og dysene har vel vært en svakhet på enkelte BMW dieselmotorer.

Får smått en påminnelse om hvorfor jeg sverger til bensin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...