Haug530D Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Noen som vet hvordan man demonterer de sparkeplatene bakpå setene i bilen? skal rigge til noen nakkestøtter med Dvd så jeg skulle hatt de bort for å kommet til for å kople strøm og video signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 hvis du ser helt under setet, så er det to metallklips der som du skal trykke inn, så drar du plata forsiktig mot deg. den er bare hektet i toppen. litt knotete men. du ser det nok om du tar en titt under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 her ser du. litt knotete som du ser. men det er forskjellig fra hvilket sete du har mener jeg. jeg har hatt alle setetypene men husker ikke 100% hvordan dette var desverre. edit: glemte linken.... http://www.bimmerboard.com/forums/posts/406671 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Ok, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå