cato'n Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Senk ja det kommer. den e senket 30/30. men har ikke funnet noe mer en det til e24 heller Noen forslag Har 30/30 H&R selv på min, og er godt fornøyd med det Ikke akkurat H&R, men mere senking hvartfall: http://cgi.ebay.de/original-KAW-Federn- ... 483f4c699a Takker for innfo =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Då var orginalt eksos opp heng kommet på å nye stusser. bilder kommer plutselig.. å venter på fletta nye pluggkabler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Nydelig bil. Ser ut som du har samme farge som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 takker rett bil med rett farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Nydelig bil!!! Fint "stuk", og felgene passet veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Rått stuk på disse gamle 6'erne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Det e helt sant. flott sige bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 e24 er bare dritpent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Helt sant Robkill Då var nye pluggkabler kommet å montert.. Gøyt å få på nye deler fra tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Holder på å skifte dør hengsler på dørene men det e ikke bare bare å no tenker eg å stille de etter på dette var kjedeligt å jekla stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Utrolig nydelig bil! Har enda til gode å ta min første luftetur med sommerbilen min, må vente en uke eller fjorten dager kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 hmm... mener jeg så denne hinn dagen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Det stemmer på en så kalt prikk! så deg å gutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Dette var en fin start på dagen min, takk skal du ha mister Pent stykke PERFEKSJON Now go get those wet hoe's drippin and tapping their foot at the road! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå