RS-Heggem Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 316 Du får vel en fortjent 9'er. Kunne gitt deg full score, men der blir feil når du ikke har gjort noe selv med bilen.. (men det er en perfekt gammel BMW) Hva får denne gamle kjærra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 nydeligt... men synd du sjuler den vabisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 RS-Heggem Pent, en god 8'er : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 !mossige får en 8+ av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 6er på den 7'ern Legge ut noen av sommer bilen og, for å ikke glemme den helt bort der den står i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Har ikke sett denne tråden før... Litt dumt at en kun kan gi poeng til bilen over, og at en må legge ut bilde av sin egen BMW. Jeg har jo ingen BMW-daily driver akkurat nå, kun en Chrysler Voyager med plass til 150 unger.. Og det nytter jo ikke å legge ut bilder av E28en min, da jeg ikke ser for meg at det går ann å gi en vettug poengsum til en uferdig bil. Uansett, så synes jeg den E36 cabben over fortjener en god 8er, den kledde rødfargen, fin høyde og såg veldig "renslig ut". Legger nå ut bilde av prosjektbilen uansett, for det er nok endel her som aldri har sett den før.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Etter hva jeg har fått med meg i prosjekt tråden din så vil jeg gi 8+! E28 er herlige biler og Alpina er bare fantastisk Slenger ut bilder av min 325d Er klar over de orginale sommerfelgene altså, noe spreke kommer på etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Fredrik 90 får en 6er av meg:) fin bil. legger ut et av min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Fin 3 serie! Velfortjent 7'er! Bilde fra i høst, eneste jeg hadde tilgjngelig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 316Du får vel en fortjent 9'er. Kunne gitt deg full score, men der blir feil når du ikke har gjort noe selv med bilen.. (men det er en perfekt gammel BMW) Denne får 9,9:) Hva får denne gamle kjærra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 takZa: får en 7er av meg, pen bil! men litt uklart bilde, kunne vært lavere foran hvertfall og evt nye skilt! min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Joffen92: Får 8 av meg, Med M5 front hadde den blitt rå Her er ett av min E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Nydelig front! 8.5! Har du en tråd? (send pm) Min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Gir deg 10 pga. gule lykter og orange blinkers Min bil: Gammelt bilde det nederste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Gir deg en 5+. Biltema grillen på frontfangern og dugg i lyktene dro godt ned Hva fortjener min E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå