codex Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 7 poeng fra meg. Litt trekk for felgene, men det er jo en smaksak Ett par bilder av min E91 : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Codex: 9 fra meg, mangler kun toning av rutene på framdørene også; mafiabil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Fet 1 serie, syns den var pen i rød! Får en 9'er fra meg, synes tonede ruter og muligens mørkere baklykter hadde gjort touchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 En barsk 8´er til havardw, syns den så sinna ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Strøken femmer, og BBS'ene satt som et skudd, sammen med perfekt senk og gule lykter (mangler på en lykt?) Så blir en 9er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Håk: 7 fra meg, likte ikke helt de felgene i sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Glema, 9'r fra meg, likte felga og helheten på bilen Edit: Ikke min bil, men kompis sin nettopp handlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 M|Fjeld får 6 av meg. Syns E36 er tøffest med Mpakke + senk og andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Lasse får en 9'er av meg. Meget pen og stilfull E39!! Her er E34'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Takk for det Lapin Kulta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 lasseEllingsen får 8 av meg, bilen scooret veldig bra! meeen, er så trakk ned var det falske m merket bakpå=) (kom vist en før meg) Lapin kulta får en god 8+er av meg for høyere måloppnåelse sunst jeg du kan få den litt lengde ned på bakken, og tone rutene! forutenom mine meninger, var den helt perfekt ! som en e34 turing skal se ut!=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Der glemte du meg, jeg gav karakter til Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 lasseEllingsen får 8 av meg, bilen scooret veldig bra! meeen, er så trakk ned var det falske m merket bakpå=) Takk for det! Var litt i tvil, og tror jeg vil få pes for det, men det er jo smak og behag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 thomascr får en 8+ fra meg! Soting av ruter og felger med mer kant og det ville blitt en klar 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå