FCBayern Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Strøken bil! Nydelig farge. Skulle ønske flere norske bimmers folk hadde stylet bilene sine i den looken og ikke krom-skiltholder,bakrutesenker og wunderbaum som er det mange opererer med her til lands..
Martin-D Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Absolutt riktig stylet her kan du si Ser helt nydelig ut i virkeligheten også, jeg gir den alltid to eller fler blikk når jeg ser den parkert eller på veien hvertfall!
Skands1 Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Fin og gjennomført. Synd og en skam at ikke ytelsene står i stil med utseende.....
DCA Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Fresh Pent! Hva heter vinterfelgene? de syns jeg var grymme!
EirikL Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Dritlekker bil! Fargen er fantastisk i levende livet og når det kommer skikkelige felger på bilen, aiaiai!
baekken Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Fresh Pent! Hva heter vinterfelgene? de syns jeg var grymme! Kopi av AC schnitzer, 18"
baekken Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Har nå fått på 20" hartge felger så skal få tatt noen bilder og få lagt de ut her asap bare detta været blir litt bedre :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå