nitroo_ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hei! Har innstallert Grom audio i min BMW, men siden jeg har DSP så bestilte jeg meg denne adapteren: http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... P-Adapter/ Problemer er at jeg ikke finner 3pin cd veksler kabel. Tok et bildet av kablene i bagasjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Her er et bildet til av ledningene. Jeg leter veldig godt under matta og overalt, men finger ingen cd veksel kabel. Gå på denne siden for å vise bildet: http://tinypic.com/r/fd6d5w/7 (fikk ikke lastet opp) her er noen bilder av hva jeg er ute etter å finne: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=115982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Nå har jeg bare sett på filmer der de installerer dice produktene og de finner den under på høyre side. Klipset fast. Årsmodell er bilen din? Stereo type? Har du bestilt hele dice kit'et? For dette er vel bare en overgang for å plugge dsp til kittet? Lurer veldig på å montere slikt selv. Betalte du for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg har en 97modell. Du sier på filmene så finner de den på høyre side, men du mener vel venstre? for har sett noen filmer selv på youtube, og de finner på venstre mener jeg å huske? Ja har hele kitet. Bestilte først fra Grom audio, men så fant jeg ut at jeg har dsp stereo, og da trengte jeg adapteren. Grom audio har ingen dsp adapter( de har det nå, har sendt mail med de, men de har den ikke på websiden enda), så da bestilte jeg dsp adapter fra bavarian. Det skal fungere overens. vet ikke hvor mye kom på alt i alt. dsp adapter ca. 400kr, grom audio ca. 800kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg har en 97modell. Du sier på filmene så finner de den på høyre side, men du mener vel venstre? for har sett noen filmer selv på youtube, og de finner på venstre mener jeg å huske?Ja har hele kitet. Bestilte først fra Grom audio, men så fant jeg ut at jeg har dsp stereo, og da trengte jeg adapteren. Grom audio har ingen dsp adapter( de har det nå, har sendt mail med de, men de har den ikke på websiden enda), så da bestilte jeg dsp adapter fra bavarian. Det skal fungere overens. vet ikke hvor mye kom på alt i alt. dsp adapter ca. 400kr, grom audio ca. 800kr. Hm.... kan prøve å se i min bil hvor den kommer fra... Jeg har cdskifte montert. 1999mod Det var bilig.... Det er ipod i bilen som er målet sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg kjøpte kabelen til CD veksler og montert den inn i det ledige hullet på radio modulen i min bil. Funker fint det. Kosta meg 180,- mener jeg det var for kabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg kjøpte kabelen til CD veksler og montert den inn i det ledige hullet på radio modulen i min bil. Funker fint det.Kosta meg 180,- mener jeg det var for kabelen. Og så puttet du den kabelen i adapteret? Mine kabler ser ut til å komme fra høyreside, og inn på veksleren baki bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 2maz: Ipod er målet ja. spiller musikk fra ipoden nå, men bruker en midlertidig løsning med phono/jack kabel fra forsterkeren, crap lyd... Skal forresten sjekke om jeg ser noen ledninger på høyreside. Men litt rart ettersom batteriet er på den siden, og cdveksleren blir montert på venstre side. tror prisen stemmer overens, men sjekk med nettsiden til bavariansoundwerk og grom audio. Otis: Koblet du kabelen bak på orginalradion som er montert i dashbordet, og så dro du ledningen bak til bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 2maz: Ipod er målet ja. spiller musikk fra ipoden nå, men bruker en midlertidig løsning med phono/jack kabel fra forsterkeren, crap lyd... Skal forresten sjekke om jeg ser noen ledninger på høyreside. Men litt rart ettersom batteriet er på den siden, og cdveksleren blir montert på venstre side.tror prisen stemmer overens, men sjekk med nettsiden til bavariansoundwerk og grom audio. Otis: Koblet du kabelen bak på orginalradion som er montert i dashbordet, og så dro du ledningen bak til bagasjen? Nå tror eg vi misforstår hverandre. Høyre siden av "rommet" Men på venstresiden av bilen Du skal ikke rote borti ledningene med batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hahah! ja da forstår jeg. nå begynte jeg å tro du var heelt lost her : D hehe. Jeg har lett som bare pokker, men finner ingen ledning altså. Får vel ta en siste titt i morgen når det er lyst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Jeg hadde navi, så dermed en radio modul i bagasjerommet som jeg koblet meg inn på. Jeg så ikke at du ikke hadde navi, og da vet jeg ikke hvordan det blir for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Nå har jeg lett enda mere, men 100% at det ikke er noen cd veksel ledning der. jeg har ringt også bmw, og de tror ikke det skal ligge tilkoblinsmulighet orginalt for cd veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Uten å være helt sikker, mener jeg at europeiske modeller ikke er "pre-wired", dvs ikke lagt opp kabler standard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Du har nok ikke vekslerkabelen liggende klar hvis du ikke finner den baki der. Det er ikke standard. Man må krysse av for det når bilen bestilles ny. Enkleste måten du finner det ut på er å ta kontakt med BMW sjappa di og be om utstyrslisten. Der skal det stå om den er klargjort for CD-veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Ja, desverre ser det ut til at jeg må legge opp egen CD-veksel kabel til bagasjen. Noen som har en fin guid på hvordan det gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå