Gå til innhold

E39 finner ikke CD vekselkabel(Dice DSP adapter)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bare sett på filmer der de installerer dice produktene og de finner den under på høyre side. Klipset fast.

Årsmodell er bilen din? Stereo type?

Har du bestilt hele dice kit'et? For dette er vel bare en overgang for å plugge dsp til kittet?

Lurer veldig på å montere slikt selv. Betalte du for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 97modell. Du sier på filmene så finner de den på høyre side, men du mener vel venstre? for har sett noen filmer selv på youtube, og de finner på venstre mener jeg å huske?

Ja har hele kitet. Bestilte først fra Grom audio, men så fant jeg ut at jeg har dsp stereo, og da trengte jeg adapteren. Grom audio har ingen dsp adapter( de har det nå, har sendt mail med de, men de har den ikke på websiden enda), så da bestilte jeg dsp adapter fra bavarian. Det skal fungere overens.

vet ikke hvor mye kom på alt i alt. dsp adapter ca. 400kr, grom audio ca. 800kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 97modell. Du sier på filmene så finner de den på høyre side, men du mener vel venstre? for har sett noen filmer selv på youtube, og de finner på venstre mener jeg å huske?

Ja har hele kitet. Bestilte først fra Grom audio, men så fant jeg ut at jeg har dsp stereo, og da trengte jeg adapteren. Grom audio har ingen dsp adapter( de har det nå, har sendt mail med de, men de har den ikke på websiden enda), så da bestilte jeg dsp adapter fra bavarian. Det skal fungere overens.

vet ikke hvor mye kom på alt i alt. dsp adapter ca. 400kr, grom audio ca. 800kr.

Hm.... kan prøve å se i min bil hvor den kommer fra... Jeg har cdskifte montert. 1999mod

Det var bilig.... Det er ipod i bilen som er målet sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kabelen til CD veksler og montert den inn i det ledige hullet på radio modulen i min bil. Funker fint det.

Kosta meg 180,- mener jeg det var for kabelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kabelen til CD veksler og montert den inn i det ledige hullet på radio modulen i min bil. Funker fint det.

Kosta meg 180,- mener jeg det var for kabelen.

Og så puttet du den kabelen i adapteret?

Mine kabler ser ut til å komme fra høyreside, og inn på veksleren baki bagasjerommet

1liygiutd0r88j9jm8bb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2maz: Ipod er målet ja. spiller musikk fra ipoden nå, men bruker en midlertidig løsning med phono/jack kabel fra forsterkeren, crap lyd... Skal forresten sjekke om jeg ser noen ledninger på høyreside. Men litt rart ettersom batteriet er på den siden, og cdveksleren blir montert på venstre side.

tror prisen stemmer overens, men sjekk med nettsiden til bavariansoundwerk og grom audio.

Otis: Koblet du kabelen bak på orginalradion som er montert i dashbordet, og så dro du ledningen bak til bagasjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2maz: Ipod er målet ja. spiller musikk fra ipoden nå, men bruker en midlertidig løsning med phono/jack kabel fra forsterkeren, crap lyd... Skal forresten sjekke om jeg ser noen ledninger på høyreside. Men litt rart ettersom batteriet er på den siden, og cdveksleren blir montert på venstre side.

tror prisen stemmer overens, men sjekk med nettsiden til bavariansoundwerk og grom audio.

Otis: Koblet du kabelen bak på orginalradion som er montert i dashbordet, og så dro du ledningen bak til bagasjen?

Nå tror eg vi misforstår hverandre. Høyre siden av "rommet" Men på venstresiden av bilen ;)

Du skal ikke rote borti ledningene med batteriet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde navi, så dermed en radio modul i bagasjerommet som jeg koblet meg inn på. Jeg så ikke at du ikke hadde navi, og da vet jeg ikke hvordan det blir for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Du har nok ikke vekslerkabelen liggende klar hvis du ikke finner den baki der. Det er ikke standard. Man må krysse av for det når bilen bestilles ny.

Enkleste måten du finner det ut på er å ta kontakt med BMW sjappa di og be om utstyrslisten. Der skal det stå om den er klargjort for CD-veksler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...