frosken Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Etter mange måneders sikling på deres og finn.no sine mange herlige 1-serier fant jeg endelig den med fargen, utstyret og motoren jeg ville ha! Den stod riktignok i Tyskland, men med Ellingsen B. sin kyndige importhjelp kom bilen til Norge. Gliset er en E81 120D Limited Sports Edition 2007 modell (faktisk har bilen og jeg samme fødselsdag!). Litt av en overgang fra en MB 190E fra '93... Så satser jeg på å fikse noen flere bilder snart. Ikke lenge til jeg kan legge om til de originale 18" M-felgene også! Full utstyrsliste, for de spesielt interesserte: Order options No. Description 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2HK LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 216 MB 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 346 CHROME-LINE EXTERIOR 4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6UE ANTI-THEFT SECURITY SYS.F. NAVI DVD 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 7A5 ADVANTAGE PACKAGE+LIMITED SPORT EDITION 7MS LIMITED SPORT EDITION 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 818 MAIN BATTERY SWITCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 999 ORDER CONTROL FIRST DEALER CARS Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Flott bil! Gleder meg til flere bilder av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Det så ut som en grei utstyrsliste det der gratulerer med flott ener Kjører i hjemtraktene mine du? sjømannskolen i bakgrunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Meget pen 1'er du har fått deg, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frosken Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Takk, veldig fornøyd selv! Den ser fantastisk ut og går som en kule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Fin bil, men er du virkelig bare fire år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Se her, ja. Kjøpte meg akkurat en 1'er selv, men ikke like godt utstyrt og med denne motoren. ser veldig pen ut denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Pen bil,legg ut flere bilder,vi liker det.. Ikke for å ødelegge tråden din..Men er snart så vi kan starte egen 1 serie klubb nå,er endel som har fått sansen for de bilene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Flott bil ja, gratulerer! Kan jeg være støttemedlem i 1serie klubben frem til jeg har kjøpt en til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hehe,bare å henge på det da Jo flere jo bedre,vil jo helst at det skal være en bil i bildet,men gjør ingenting det.Bilen kommer nok etterhvert,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Morro å se bilen man har levert her på bimmers! gratulerer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frosken Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Det så ut som en grei utstyrsliste det der gratulerer med flott ener Kjører i hjemtraktene mine du? sjømannskolen i bakgrunnen? Takk for komplimenter, både fra deg og alle dere andre! 1-serien er en utrolig flott bil, og jeg er veldig fornøyd med utstyrslista. Sjømannskolen i bakgrunnen, ja. Herlig utsikt over fjorden langs Ekebergbanen. Fin bil, men er du virkelig bare fire år? Hehe, er nok hakket eldre enn det Bilen og jeg fyller år samme dag, vi er mai-barn begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Ja det er fin utsikt der! Skal nok få tatt noen fine bilder der utover vårparten tror jeg;) både om dagen og i skumringen:) hvilken årgang er du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Utrolig bra bil, gratulerer!! Jeg har hatt min et par sesonger nå, tror du kommer til å bli fornøyd, jeg har bare gode erfaringer med min i hvert fall! Ble det noen bilder av 18" da, før vinterhjulene må på igjen? Kjenner jeg ikke gleder meg til det, har bestilt nye dekk nå. Håper bare det går greit med 205 i stedet for 195, siden jeg bestilte feil...hehe 205/55/16, uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå