ibocan92 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 jeg forstår at bilen får mye juling av å burne men jeg hadde en 318i e36 som jeg hadde burna ned 3 sett med bakdekk uten at girkassa ble slitt. kunn clutchen som sle sliten etterhvert
Mrsleepalot Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 enkelt og greit er 5 serien en forbanna business class og tåler ikke påkjenninga. e36 er et vidunder av en lekemaskin og hvis du skal forsette med sånt mye bør du gå over til den igjen
TRF Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Det der var potensielt den mest tåpelige uttalelsen jeg noensinne har hørt. Det hjelper ofte å ha greie på hva man uttaler seg om. Jeg innser muligheten for at det var et _snev_ av sarkasme inne i bildet, men erfaringtilsier at det nok ikke var det.
t.tharaldsen Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 femmerene går helt fint an og herje med! eg har vært stygg med bilen, men like trofast som dagen eg kjøpte hun
ibocan92 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 men er det noen som kan påenmåte bekrefte at kassa på 520en min er søppel??
aottesen Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 ....har du gjort som du har fått flere tips om nå da? Sjekket overføringen?
Tom K Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Tror han regner med at noen skal fikse det for ham via pc
ibocan92 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Tror han regner med at noen skal fikse det for ham via pc ser det ut som jeg spør om noen kan fikse dette gjennom en pc? jeg har faktisk nesten tatt av kassa nå. den henger på den akslen i kassa. må få vippa den ut og få den ut under bilen uten å mose hode mitt:P
ibocan92 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 jeg er jævlig irritert nok fra før pga girkassa så det hjelper lite når folk kommer med tullete komentarer! folk som kan litt mere om bil enn å kødde kan gjerne poste her men det ser ut til at jeg får tak i en ny kasse og clutch så da ordner alt seg for håpentligvis
aottesen Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Innså plutselig at jeg hadde lest litt kjapt gjennom tråden ..
stianly Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 No va no de ikke akkurat trådstarter som kalte noen mongo heller da. Hansvarte en annen at hvis han var mongo som burna så kryr de av mongolider her
stianly Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Fort gjort. Håper du gir tilbakemelding når du finner problemet t.s.
ibocan92 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 problemer er at gira ikke går inn uten en hæv med makt og slit. går ikke i fri når jeg har spaken i fri osv. er nesten ferdig med å ta av kassa så er det å finne en ny som jeg fårhåpentlig vis får tak i snart fra en på bimmers:) gleder meg til jeg har klart å fikse den as:) savner å kruse i den allerede:P
aottesen Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 www.koed.no kan absolutt anbefales. Jeg fikk tak i en STRØKEN(!!) girkasse for ett par lapper der til min 520.. Rask levering også, tok bare noen dager før den stod på en palle i hagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå