HagenJR Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Da er det straks 1 April Har du blitt lurt eller har noen lurt deg? Del historien med bimmers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Pleier sjelden å lure andre 1 April, med er ett lett offer for å bli lurt selv da! Går fem på nesten hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg er moderator på et forum hvor vi har en Paradise Hotel tråd. Det har i det siste blitt lagt ut mange spoilere der som inneholder hva som kommer til å skje i episodene fremover. Jeg skrev for litt siden: "Så akkurat mandagens episode, og jeg må si at nå tar det helt av på hotellet! Stian velger å forlate hotellet frivillig, fordi han er seksuelt frustrert og ikke får seg noe på hotellet. Det sjekker derfor inn en ny gutt, som Maren feier over i badekaret allerede første kvelden. Kim gråter og roter med Heidi for å trøste seg!" Føler at noen kommer til å klikke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg er moderator på et forum hvor vi har en Paradise Hotel tråd. Det har i det siste blitt lagt ut mange spoilere der som inneholder hva som kommer til å skje i episodene fremover. Jeg skrev for litt siden: "Så akkurat mandagens episode, og jeg må si at nå tar det helt av på hotellet! Stian velger å forlate hotellet frivillig, fordi han er seksuelt frustrert og ikke får seg noe på hotellet. Det sjekker derfor inn en ny gutt, som Maren feier over i badekaret allerede første kvelden. Kim gråter og roter med Heidi for å trøste seg!" Føler at noen kommer til å klikke nå! Haha folk går nok 5 på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg er moderator på et forum hvor vi har en Paradise Hotel tråd. Det har i det siste blitt lagt ut mange spoilere der som inneholder hva som kommer til å skje i episodene fremover. Jeg skrev for litt siden: "Så akkurat mandagens episode, og jeg må si at nå tar det helt av på hotellet! Stian velger å forlate hotellet frivillig, fordi han er seksuelt frustrert og ikke får seg noe på hotellet. Det sjekker derfor inn en ny gutt, som Maren feier over i badekaret allerede første kvelden. Kim gråter og roter med Heidi for å trøste seg!" Føler at noen kommer til å klikke nå! Haha,genialt! Tror det kan bli mye artige historier her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Ser det er noen på facebook som endrer datoen på fødselsdagen sin til 1 april nå Og fyfaan så mange det er som går på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg har panikk for at noe(n) skal komme borti bilen, da det er mye unger osv rundt huset. Og det vet de fleste om. Tipper noen prøver seg på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 før pleide jeg å stille vekkerklokka til mor og far 1 time frem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Har ei vennine som sitter på face nå å griner over å ha vraka bilen og mista lappen.. joda.. lettlurt er vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Her er årets etter min mening http://sommerfestivalen.no/index.php?side=100&nyhet=284 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Her er årets etter min mening http://sommerfestivalen.no/index.php?side=100&nyhet=284 haha helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 316, for en low lifer du er..! jeg må le Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Mads (316) er slem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Hvem er mads? 316, håper ikke de leser på det forumet.. kan hende det flere tvilsomme som har mini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Om noen timer skal jeg dra en på dama mi! En kompis av meg som er bilfotograf shoppa inn litt flammer på bilen min. Skal sende bildet på mms til dama så hun kan umulig se at det er fake. Så ringer jeg med krokodilletårer og sier at bilen tok fyr utfor den lokale byggevarehandelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå