Gå til innhold

1 April! Har du blitt lurt eller har noen lurt deg?

HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er moderator på et forum hvor vi har en Paradise Hotel tråd. Det har i det siste blitt lagt ut mange spoilere der som inneholder hva som kommer til å skje i episodene fremover. Jeg skrev for litt siden: "Så akkurat mandagens episode, og jeg må si at nå tar det helt av på hotellet! Stian velger å forlate hotellet frivillig, fordi han er seksuelt frustrert og ikke får seg noe på hotellet. Det sjekker derfor inn en ny gutt, som Maren feier over i badekaret allerede første kvelden. Kim gråter og roter med Heidi for å trøste seg!"

:lol:

Føler at noen kommer til å klikke nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er moderator på et forum hvor vi har en Paradise Hotel tråd. Det har i det siste blitt lagt ut mange spoilere der som inneholder hva som kommer til å skje i episodene fremover. Jeg skrev for litt siden: "Så akkurat mandagens episode, og jeg må si at nå tar det helt av på hotellet! Stian velger å forlate hotellet frivillig, fordi han er seksuelt frustrert og ikke får seg noe på hotellet. Det sjekker derfor inn en ny gutt, som Maren feier over i badekaret allerede første kvelden. Kim gråter og roter med Heidi for å trøste seg!"

Haha folk går nok 5 på også :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,genialt! :D Tror det kan bli mye artige historier her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen timer skal jeg dra en på dama mi! En kompis av meg som er bilfotograf shoppa inn litt flammer på bilen min. Skal sende bildet på mms til dama så hun kan umulig se at det er fake. Så ringer jeg med krokodilletårer og sier at bilen tok fyr utfor den lokale byggevarehandelen :twisted:

rb02pzouj7y9ui5819f9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...