Flextron Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Kjøp deg ette billig coiloverkit til sedan, så benytter du kun fordemperne.. Siden du har nivåregulering kan du få et bmw verksted eller noen med bmw software til å senke den bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Etter at jeg skiftet over til sommerdekk såer understellet mye bedre. Det er nesten ikke noe gynging nå lengere, så det er tydeligvis dekkene som gjør til at gynging oppstår. Så da vet vi det. Jeg kjørte da på 205-65-15 på vinterdekkene og nå med sommerdekk på 235-40-18. Det virker som understellet får gjort mer av jobben sin, i stedenfor at dekken prøver å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars 83 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 ok. tror det blir til å prøve å kjøpe bare fjærer nå også evt kjøpe dempere sener hvis det er behov for det. kan jo også sette på senkeskåler hvis jeg vil ha det litt lavere. Takk for mange fine svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Det er jo dumt å kjøpe kun fjærer og ingen dempere. Fordi da må du ta kostnaden på 2 stk. 4-hjulskontroller etterhvert. I tillegg til å gjøre dobbelt arbeid. Men du bestemmer jo selv såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars 83 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 ja du har jo et poeng der... hmm får sjekke litt mer priser på hele pakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå