burny_ Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Hei! Kjøper ny bil nå, får den om ei ukes tid. På den står det RH X-rad 18*8,5 og 9,5. Får med nye dekk. Skal være ganske hele og greie. Trur den ene felgen har en liten bulk, men skal være rett. Skal se nærmere på det når jeg får bilen. Noe int. å bytte i noen andre felger? Er mere fan av D58, BBS LM, Schmidt, etc... feks selv... Må være kant felger til e39.. Eks bilde, øverste. Legger bilde opp, og skriver dekk dim/merke når eg får bilen (neste uke)
tonyku Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Lukter jeg Aprilsnarr her? Du skulle jo ikke selge de
burny_ Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Matss: 5 serie innpress ja. Stemmer det, skrev jo "Eks: " , bare lånt bilde
Saltkjelen Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Har du noen skikklige bilder? Bilder av den lille bulken og er felgene strøkne ellers? Hva slags dekk følger med?
burny_ Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Les første Innlegg Ikke fått bilen enda..
Saltkjelen Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Se der ja, det hadde jeg oversett. Hvordan stiller du deg til bytte med et sett strøkne "BBS LM" replica som knapt er et år gammelt?
burny_ Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Dim på de, og merke/str på dekka? Kan ha det i bakhodet Vil først få felgene mine /bilen (blir vistnok balansert og lagt på nye dekk før eg får de) Så får eg se standen på de og legge ut bilder
burny_ Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Får komme med bud når bildene er oppe! Fikk de i dag, får opp bilder i morgen! Såg fine ut, lite/nesten ingen kantsår, lite et i en eller to av felgene, kikka ikke så nøye. Akkurat avbalansert, med nye dekk: Nankang (eller hvordan det skrives). 225/30/18 og 265/35/18 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå