Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg fått på Hella faceliftlykter foran endelig! Mangler pærer, så har us style lys foreløpig men det funker midlertidig :D Mangler også holdere som holder pærene til parklys, nærlys og fjernlys noen som vet hvor man skaffer disse? :) Legger ved et før og etter bilde om hvordan det ble med lysene på :) kommer flere når jeg har koblet på angeleysa.

Før :P

rre7rjays2uoobh42ncd.jpg

Etter :D

qxqe22df2i0z1nkcxcnp.jpg

Skrevet

Nå har det skjedd litt av hvert her :-D fått på nye felger og fått liv i angeleyesa. Også fått styreenhetene til baklyktene, så nå mener jeg bilen begynner å bli veldig bra. legger ved noen bilder :P noen tilbakemeldinger? :-D

25517

25518

25519

25520

25521

Skrevet

Da har jeg fått en på forumet til å photoshoppe litt senk til meg, og ble plutselig ufattelig mye råere! dette må jeg skaffe meg når jeg får penger :-D takk til Eksos for photoshopping :)

zv5odmpg703jtkilfib8.jpg

Skrevet
Da har jeg fått på Hella faceliftlykter foran endelig! Mangler pærer, så har us style lys foreløpig men det funker midlertidig :D Mangler også holdere som holder pærene til parklys, nærlys og fjernlys noen som vet hvor man skaffer disse? :) Legger ved et før og etter bilde om hvordan det ble med lysene på :) kommer flere når jeg har koblet på angeleysa.

Før :P

rre7rjays2uoobh42ncd.jpg

Etter :D

qxqe22df2i0z1nkcxcnp.jpg

veldig fin bil du har :) har veldig lyst på us style selv, blinklys/ae (parklys samtidig). hvordan fikk du det til?

Skrevet

Tusen takk for det du :) us style sånn som det der er ikke veldig vanskelig, bare å trekke ut pærene til ae så har du det :) men hvis du skal ha ae og blinklys så blir det vel å kjøpe en overgang (hvis det finnes) som setter strøm på begge 2?

Skrevet

Hvilken dekk dim kjører du på ? eg har felger i samme størrelse, så er litt i villrede på hvor store dekk eg skall ha.

Btw så ser veldig bra ut ! blir helt topp når den blir noen cm lavere :)

Skrevet

Tusen takk for det, Gravstein :-D Jeg har 235/35-19 foran og 265/30-19 bak :) kjør på! litt strekk også, så det blir jo fint :-D og senken måååååå komme til sommeren! det hadde vært topp! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...