Joffen92 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Jeg skal få fikset et bilde, så kan du få se
Joffen92 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Da har jeg fått på Hella faceliftlykter foran endelig! Mangler pærer, så har us style lys foreløpig men det funker midlertidig Mangler også holdere som holder pærene til parklys, nærlys og fjernlys noen som vet hvor man skaffer disse? Legger ved et før og etter bilde om hvordan det ble med lysene på kommer flere når jeg har koblet på angeleysa. Før Etter
Joffen92 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Nå har det skjedd litt av hvert her fått på nye felger og fått liv i angeleyesa. Også fått styreenhetene til baklyktene, så nå mener jeg bilen begynner å bli veldig bra. legger ved noen bilder noen tilbakemeldinger?
LasseEllingsen Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Fytte grisen LM felger er feita! 8,9*19 og 9,5*19 du har? Kjøpt de på GS?
Joffen92 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Takk for det Lasse! ble pent nå! er vel 8,5 foran og 9,5 bak ja i 19" og er handlet på gs. Nå må vi snart få igang et møte her! hehe
Netlandet Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Pen E39! Bare få på coilovers nå så er den dønn utvendig
Joffen92 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Takk for kommentarer, ble selv veldig fornøyd og tenkte på hvertfall senk og M5 leppen bak når feriepengene kommer, da tror jeg det blir fint
Joffen92 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Da har jeg fått en på forumet til å photoshoppe litt senk til meg, og ble plutselig ufattelig mye råere! dette må jeg skaffe meg når jeg får penger takk til Eksos for photoshopping
mRswaggg Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Da har jeg fått på Hella faceliftlykter foran endelig! Mangler pærer, så har us style lys foreløpig men det funker midlertidig Mangler også holdere som holder pærene til parklys, nærlys og fjernlys noen som vet hvor man skaffer disse? Legger ved et før og etter bilde om hvordan det ble med lysene på kommer flere når jeg har koblet på angeleysa.Før Etter veldig fin bil du har har veldig lyst på us style selv, blinklys/ae (parklys samtidig). hvordan fikk du det til?
Joffen92 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Tusen takk for det du us style sånn som det der er ikke veldig vanskelig, bare å trekke ut pærene til ae så har du det men hvis du skal ha ae og blinklys så blir det vel å kjøpe en overgang (hvis det finnes) som setter strøm på begge 2?
Gravstein Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Hvilken dekk dim kjører du på ? eg har felger i samme størrelse, så er litt i villrede på hvor store dekk eg skall ha. Btw så ser veldig bra ut ! blir helt topp når den blir noen cm lavere
Joffen92 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Tusen takk for det, Gravstein Jeg har 235/35-19 foran og 265/30-19 bak kjør på! litt strekk også, så det blir jo fint og senken måååååå komme til sommeren! det hadde vært topp!
Gravstein Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Har sett folk mene det blir ballong av alle ting ! Men det der ser jo perfekt ut spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå