pedro Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Jo takk Bare bra med rust på 92/4 525tdsaen Rust i gulv og kanaler, litt ved vindusrammen og jekkfester. Den venstre bakskjermen er rotten i nedre kant mot bakstøtfanger. 96 525iaten er så godt som rustfri bortsett fra noen striper etter dørpakningene på kanalene, litt under på enkelte steder og nede på begge forskjermene under list, men over skjørtene. par flekker på bakluken også. Hellakk hadde gjort seg men det blir med framskjermene og bakluka Kanalkantene(innstegskantene) blir bare penslet. Pen bil som er silbergrau. Bilen er inne i dag for komplett nytt eksosanlegg. Byttet utrolig mye på den i år Vil vel nesten si at den er totalrenovert -Kasse overhalt m bakstykke, filter, olje og noen lamellgreier NYTT -Alt av eksosoppheng -listverk -vannpumpe -Coiler -Plugger -Oljefilter / olje -Klosser framme og bak -Håndbrekkssko -Fjærer framme -Bakrutevisker m arm og gummi -Frontrute m lister og pussergummi -Bunnpannepakning -Toppdekselpakning -Innsugsbelg -Komplett eksos med brukt katalysator -Langlys H side -Grøftelys V side -Nye sommerdekk og Vinterdekk ifjor -Ny lyktejustering H side -Venstre dørlås bestilt Er sikkert mye mer som jeg bare ikke kommer på i farten å ja, Display til S D W! Var dyrt det gitt. Tørr påstå at bilen med sine fire eiere fra ny er velholdt og når den nå har vært inne til dyprens og polering og lakkering vil framstå som svært velholdt og pen. 231,000km med servicehefte Gleder meg STOORT til den kommer fra Lakkpleie. Innvendig er den desverre ikke skinnutrustet. Det får bli neste eiers oppgave hvis den lever så lenge. Eneste feilene jeg vet om på bilen er dørstopper V f og en lekk i A/Cen framme i radiator? Sluttet bare plutselig å virke og radiatoren har fått en brun flekk på høyre side nede. Regner med at det er ett hull i den. Har jeg bilen til sommeren blir det tatt en skikkelig gjennomgang på det. Pengene strekker ikke til nå da både bruksbilen og B3en skal shines skikkelig. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 pris på 525 td a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Nja ka du byr? 92 525tdsa med 94 525tdsa drivverk. En del deler ekstra som bakaksel og el heiser. Alle 4 dørene er kast, dvs v bakdør er fra 96 M5 og er rustfri, men ledningsnettet i den må byttes. Går meget billig uten seter + M5felgene som jeg har kjøper på for 10,000. Følger med helt ny frontrute og M5 sideskjørt. Planen var nå å kjøpe en hvit 530 delebil uten rust for så å bygge om, men tilsynet godkjenner ikke lenger endring av drivstoffkoder. Har bydt på en 3,0 bakstilling og er sugen på litt kronasje . Eh Ja bakluka er blitt borte på lakkvekstedet til en bekjennt, men dukker kanskje opp igjen? Nye dempere og ny senk på bilen P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 er skilt på den ? veit ikke åssen den ser ut kunne jeg tatt en tur og sett på den det er mye lettere da:)? bakluke skal nok skaffe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 audin bruksbilen røyk kasse og clutch, lånte mercen til far i går og da var bærekula så rusten at den knakk tvers av heldigvis i 30 kmh hehe og ikke 120! trenger bare en bil:) tenke e34 diesel i rat lok hadde vert kul kombinasjon:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Å nei Da er nok ikke min 525 tdsa noe for deg Det er ett realt oppussingsobjekt. Rettelse: restaureringsobjekt Passer for noen som har en sliten men ganske rustfri 524 525 tds MYE JOBB Å FÅ BIL UT AV DEN P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå