Jokkke Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Fin den ble, til du solgte den! Peneste E36'en jeg har sett, men liker jo E39, også, hadde det før! Tusen takk! Ja den var ganske fin, savner den litt hehe. Men har jo flott bil nå så Har sett E39'en din og, fin den
Turbo-HF Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Fin den ble, til du solgte den! Peneste E36'en jeg har sett, men liker jo E39, også, hadde det før! Tusen takk! Ja den var ganske fin, savner den litt hehe. Men har jo flott bil nå så Har sett E39'en din og, fin den Takker for det! Blir visst alltid eller oftest sånn, ja..
bmmww1 Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Denne bilen er nå min:) å den venter på lakk:)
bmmww1 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Har ingen tråd på denne bilen lengre eg. Så får komme med ein status her.. Rust i motorrom bakframskjermer å kanal er sveist. Skal bytte hjulbuer begge bak til helga,samt begge innfestningane til svingarmene må byttes. M3forsterkninger er på plass. Skal lakke motorrom å invendigt i dører panser å bakluke i neste uke forhåpentligvis. I dag skal kanalene båres for fleste til skjørt. Ellers skjer det lite.. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå