mudbug Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Hi! Jeg sjekket min tenneplugg nr.6 idag. Det er ikke tegn på olje (helt tørrt). Jeg ser at det er litt olje på aluminiumsplater. Er det topppakning som lekkasje??? Vet ikke om den kom fra da jeg fikk riset på motoren som har beskrevet i denne tråden. viewtopic.php?f=1&t=185382
520Msport Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Kan være at topppakningen er sprengt grunnet tett veivhusfilter. Er veivhusfilter skiftet nylig?
mudbug Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Har tatt bilen i 6 år, regner med den er ikke skiftet. Hvor er veivhusfilteR?? tAKKER
mudbug Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Skal jeg skifte begge to pakning og filter??
Otis Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Enn om det bare er sølt olje ved skift og etterfylling da?
Tom K Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 E39 er vel kjent for å svette olje ved toppdeksel når veivhusvent går tett
mudbug Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 E39 er vel kjent for å svette olje ved toppdeksel når veivhusvent går tett Skal kjøpe ny veihusvent?? ellers er det greit med å rengjøre den?? Takker.
Haug530D Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 E39 er vel kjent for å svette olje ved toppdeksel når veivhusvent går tett Skal kjøpe ny veihusvent?? ellers er det greit med å rengjøre den?? Takker. Kjøp ny veivhusventil samt alle slangene til den du, jeg har selv renset min men måtte bytte den nå pga mye dritt inni, det er nok det sikreste.
mudbug Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Kjøp ny veivhusventil samt alle slangene til den du, jeg har selv renset min men måtte bytte den nå pga mye dritt inni, det er nok det sikreste. Hei! Tar det lang tid å skifte disse??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå