M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Hvil i fred Bjørn Olav! Driftemiljøet har mistet en sterk og god personlighet. Humørspreder, dyktig dommer og ikke minst en som virkelig var rå på ratting. Du vil ikke bli glemt.. Rest in peace!
Eirsan Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Død? Skjedd? KJørte han den 200sx'n? isåfall har jeg sett han mye på gatebil osv. .
KalMar Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Trist å høre ! alt for mange som dør som har tilknytning til bilsport !!
M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Hva som har skjedd vet jeg ikke, men ufattelig trist @Eirsan: Han som kjørte den 200sx'en ja
Chris_ Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Han hadde visst dårlig hjerte, såvidt jeg husker.. Leste om han i Hall of Fame i Gatebil bladet. Jeg fikk filmet en del kjøring av han på Våler i 2009, i den lilla supraen sin. ---> Se fra 00:55.Synd han gikk bort :/ Håper fortsatt Kenneth Moen stiller til start i Long Beach til helgen.. De var gode kamerater de to.. Kjempesynd!
joachim sørlie Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 er sykt leit og høre sånt.. så Moen hadde laget eget album om han på face ista, sikkert skikkelig leit for han..
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Huff og huff! Kreften tar alt for mange unge liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå