M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hvil i fred Bjørn Olav! Driftemiljøet har mistet en sterk og god personlighet. Humørspreder, dyktig dommer og ikke minst en som virkelig var rå på ratting. Du vil ikke bli glemt.. Rest in peace! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Død? Skjedd? KJørte han den 200sx'n? isåfall har jeg sett han mye på gatebil osv. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Trist å høre ! alt for mange som dør som har tilknytning til bilsport !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Hva som har skjedd vet jeg ikke, men ufattelig trist @Eirsan: Han som kjørte den 200sx'en ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 døde av kreft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Damn.... Life is shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Han hadde visst dårlig hjerte, såvidt jeg husker.. Leste om han i Hall of Fame i Gatebil bladet. Jeg fikk filmet en del kjøring av han på Våler i 2009, i den lilla supraen sin. ---> Se fra 00:55.Synd han gikk bort :/ Håper fortsatt Kenneth Moen stiller til start i Long Beach til helgen.. De var gode kamerater de to.. Kjempesynd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 er sykt leit og høre sånt.. så Moen hadde laget eget album om han på face ista, sikkert skikkelig leit for han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 rip:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Huff og huff! Kreften tar alt for mange unge liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hvil i Fred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Rest In Peace Mr.Pink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå