Frantic198 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hei.. Har dem siste dagene kommet en merkelig klakke/dunke lyd fra motoren,kommer mest lyd når turbo'n starter å jobbe,når jeg kjørte hjem fra jobb idag så starta plutselig clutch pedalen å vibrere,skulle parkere å når bilen sto på tomgang fjuska motoren Litt, turbo'n er byttet for ca 4 mnd siden på Verksted.. Noen som har opplevd dette å kan ha en formening om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Ingen som veit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hvilken årsmodell er det? Det er ikke akkurat uvanlig at 2liter dieslene spiser en svingningsdemper (reimhjulet på veiva) og da vil du som regel få en stygg ulyd. Men det er heller ikke uvanlig at svinghjulet pungterer (mest vanlig på M47N) og da vil du få vibrasjon og mulig ulyd og kan også få vibrasjon i clutchpedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Det er en sein 02 mod, er som sagt en veldig stygg lyd.. Jeg har ikke mye peiling på bil,men syns lyden høres dyr ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Kan legge til at det høres ut som bilen går ureint,å vanskelig for å starte,må liksom kjinne litt føre den "humper" igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Har du mulighet til å få denne ulyden på film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Kan prøve å se om jeg får det til etter jobb, kan jo legge til atte det virker som lyden blir lavere når jeg kjører ganske fort på lavt turtall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Jeg hadde noenlunde det samme på min 520d 07 mod. Hørtes forferdelig ut,trodde motor var boss men det viste seg å være en defekt dyse/injektor. Koster ca 5000 for ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Var det for jobb å deler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Rettelse........motor var rast De trodde det var injektor, men viste seg å være verre enn som så.. Få bilen din på verksted ASAP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Seriøst? Hva var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Rettelse........motor var rast De trodde det var injektor, men viste seg å være verre enn som så.. Få bilen din på verksted ASAP!!! Hadde den spist ett spjeld fra innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hvilken årsmodell var det du hadde trådstarter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Jeg har 02 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå