Lamek Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Eier av ADHD toførr'n lovte dusør til den som kom med info om hvem som tømte pulverapparat i den... Makan til unødvendig oppførsel! Noen som har tømt et pulverapparat i den på ACR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 blei visst tømt 3-4 pulverapprat inne i garasjene oppe i pitten.. hørte av noen att det var noen jenter på 17 år som hadde gjort dette.. men om det er sant veit jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Håper vedkommene som får tak i jævlene enten det er jente eller gutt gir dem som fortjent.. Faen så inni helvette unødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Eier av ADHD toførr'n lovte dusør til den som kom med info om hvem som tømte pulverapparat i den... Makan til unødvendig oppførsel! Noen som har tømt et pulverapparat i den på ACR? Stemmer nok det ja. Har ikke vært der jeg, men hørte det av eieren selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Ikke mobb for filming eller kjøring, er første gangen på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Ikke mobb for filming eller kjøring, er første gangen på bane Så bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 SYKT kånge helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hørte på radioen at det ble 26 førerkortbeslag og nesten 1 mill. i utskrevne bøter i forbindelse med treffet.. Fikk ikke folk kjørt fra seg nok på banen???? http://www.an.no/indresalten/article5645343.ece http://www.tv2.no/underholdning/broom/f ... 21004.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hørte på radioen at det ble 26 førerkortbeslag og nesten 1 mill. i utskrevne bøter i forbindelse med treffet.. Fikk ikke folk kjørt fra seg nok på banen???? http://www.an.no/indresalten/article5645343.ece http://www.tv2.no/underholdning/broom/f ... 21004.html Dette er definitivt å skyte seg i foten ja, om man ønsker treff som dette i fremtiden, og ikke minst om man vil at myndighetene skal ta bilmiljøet mer seriøst. Er vel uansett mest snakk om skuffens sløve kniver i stor grad dette siden, man vel burde forstå at er det noen steder det alltid er mye kontroller så er det på vei til og fra slike treff, og regner med de aller fleste på treffene er i stand til å bruke hodet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hørte på radioen at det ble 26 førerkortbeslag og nesten 1 mill. i utskrevne bøter i forbindelse med treffet.. Fikk ikke folk kjørt fra seg nok på banen???? http://www.an.no/indresalten/article5645343.ece http://www.tv2.no/underholdning/broom/f ... 21004.html Dette er definitivt å skyte seg i foten ja, om man ønsker treff som dette i fremtiden, og ikke minst om man vil at myndighetene skal ta bilmiljøet mer seriøst. Er vel uansett mest snakk om skuffens sløve kniver i stor grad dette siden, man vel burde forstå at er det noen steder det alltid er mye kontroller så er det på vei til og fra slike treff, og regner med de aller fleste på treffene er i stand til å bruke hodet litt. Jeg har full forståelse for din mening her, men vil legge til at alt som har med bil og gjøre i utgangspungtet er svartmalet. Helt i orden at verstingene blir huket inn, men hvorfor er det altid slik at det ved en tilstellning som har me bil og gjøre så skal politiet bruke så store resurser for å få huket folk? Har ikke inntrykk av at skadestatistikken er høyere rundt treffet.. Hvis man tar som et eksempel ett landskyterstevne der de valser rundt flere hundre personer med våpen og kanskje opp til flere tusen biler som kommer tilreisende.. Da er dem ikke å se for da har de ikke resurser... Ringer man og trenger hjelp til noe har dem heller ikke resurser, men får de hint om at det er en snøscooter på fjellet nøler dem ikke med å sende opp helikopter og gjerne 4-5 politibiler... Min mening om norsk politi politikk er at jeg synes det er ett latterlig dobbeltmoralsk opplegg med ett flertall av mindreverdighetskompleks. Ellers håper jeg dere som har vert på treffet har hatt en ellers flott helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Var artig å ha vært der! Det var stygglangt å kjøre, men utenom det så hendte det et lite uhell på banen så vi måtte kjøre om Sverige for sikkerhetsskyld. Kom hjem i 0100 tiden inatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 helt klart rå helg detta!! bmw'n funka fint hele tiden også er i østerdalen nå på vei hjem og det kommer MASSE bilder i kvels.. har vell 600 bilder + - og endel film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Kanonbra helg! Bilen fungerte ganske greit egentlig, men etter 3-4 runder måtte jeg kjøre rolig i ett par runder pga varm kompressor og nødmodus pga høy innsugningstemp.. Sinnsykt bra kjøring av yngve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Var artig å ha vært der! Det var stygglangt å kjøre, men utenom det så hendte det et lite uhell på banen så vi måtte kjøre om Sverige for sikkerhetsskyld. Kom hjem i 0100 tiden inatt. Måtte vel egentlig ikke, men var greiest slik! finere veier var det også Treffet var artig det, noe langt da vi måtte via Volda på vei opp fra Oslo! Men tok det som en real roadtrip Stemninga ble såklart noe amputert i det jeg bulka e34'n skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Var artig å ha vært der! Det var stygglangt å kjøre, men utenom det så hendte det et lite uhell på banen så vi måtte kjøre om Sverige for sikkerhetsskyld. Kom hjem i 0100 tiden inatt. Måtte vel egentlig ikke, men var greiest slik! finere veier var det også Treffet var artig det, noe langt da vi måtte via Volda på vei opp fra Oslo! Men tok det som en real roadtrip Stemninga ble såklart noe amputert i det jeg bulka e34'n skikkelig! Shit, det var din ja.. Så du ble fraktet av banen med naf bilen. Bilen blir vel retta opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå