FredrikE24 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Den blir vel retta opp ja Er for fin til å ikke gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hørte på radioen at det ble 26 førerkortbeslag og nesten 1 mill. i utskrevne bøter i forbindelse med treffet.. Fikk ikke folk kjørt fra seg nok på banen???? http://www.an.no/indresalten/article5645343.ece http://www.tv2.no/underholdning/broom/f ... 21004.html Dette er definitivt å skyte seg i foten ja, om man ønsker treff som dette i fremtiden, og ikke minst om man vil at myndighetene skal ta bilmiljøet mer seriøst. Er vel uansett mest snakk om skuffens sløve kniver i stor grad dette siden, man vel burde forstå at er det noen steder det alltid er mye kontroller så er det på vei til og fra slike treff, og regner med de aller fleste på treffene er i stand til å bruke hodet litt. Jeg har full forståelse for din mening her, men vil legge til at alt som har med bil og gjøre i utgangspungtet er svartmalet. Helt i orden at verstingene blir huket inn, men hvorfor er det altid slik at det ved en tilstellning som har me bil og gjøre så skal politiet bruke så store resurser for å få huket folk? Har ikke inntrykk av at skadestatistikken er høyere rundt treffet.. Hvis man tar som et eksempel ett landskyterstevne der de valser rundt flere hundre personer med våpen og kanskje opp til flere tusen biler som kommer tilreisende.. Da er dem ikke å se for da har de ikke resurser... Ringer man og trenger hjelp til noe har dem heller ikke resurser, men får de hint om at det er en snøscooter på fjellet nøler dem ikke med å sende opp helikopter og gjerne 4-5 politibiler... Min mening om norsk politi politikk er at jeg synes det er ett latterlig dobbeltmoralsk opplegg med ett flertall av mindreverdighetskompleks. Ellers håper jeg dere som har vert på treffet har hatt en ellers flott helg:) Veldig enig i dine synspunkt og! -Og nettopp fordi det er slik hadde det ideelle vært et miljø som samlet viser at det kan oppføre seg ansvarlig, slik at politiet da ville se at det var bortkastede ressurser å fokusere så mye på slike arrangement, men så er det jo dessverre slik at det er langt flere som dreper seg og andre med bil pga. uforsvarlighet, enn tilfellet er med våpen. Merk for øvrig også at politiet selv sier at de i dette tilfellet prioriterte å ta de virkelig alvorlige tilfellene, og ikke de som bare ligger litt over grensen, men ellers kjører fint. Synes de egentlig i dette tilfellet da har oppført seg til alles beste. Kanskje det ikke var noen alvorlige ulykker nettopp fordi de fikk stoppet de verste fartsbøllene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Var artig å ha vært der! Det var stygglangt å kjøre, men utenom det så hendte det et lite uhell på banen så vi måtte kjøre om Sverige for sikkerhetsskyld. Kom hjem i 0100 tiden inatt. Måtte vel egentlig ikke, men var greiest slik! finere veier var det også Treffet var artig det, noe langt da vi måtte via Volda på vei opp fra Oslo! Men tok det som en real roadtrip Stemninga ble såklart noe amputert i det jeg bulka e34'n skikkelig! Shit, det var din ja.. Så du ble fraktet av banen med naf bilen. Bilen blir vel retta opp? Denne blir retta opp igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Vi hadde det da i det minste gøy, til tross for at det var lengre enn fanden sjøl Et minne for livet, som robert så fint sa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Ja kanoonbra treff godt vær og ikke altfor varmt. bilen fungerte storsett greit..litt fusking og greier men det hører med på ei "jomfruhelg" om noen har bilder eller film av bilen min er jeg storintressert... svart E30 som det står Tess på bak... Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Konge vær og mye gromme biler. Fy f... og du kjørte Yngve, Helt rått ! Tusen takk du. Godt at andre kan ha litt igjen får å se på, for knall gøy å kjøre på ACR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Yngve: Hadde du mye fart i venstresvingen etter langstrekka når du dro i brekket? Jeg prøvde å ta den svingen i 140 og holdt på å blåse ut (dårlige dekk og slapt understell) så ut som om du hadde en del mere fart når du brekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 jeg hadde hvertfall 140-150 inn i den svingen med min uten å bruke brekk men gir gir å hjulspinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Ja så det var mye bra kjøring på deg og! E28'a var ufattelig kul med takgrind og to lykter, litt stilig at du dro vogn dit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Vet ikke helt hva jeg har inn i svingen, men har vel ca 160-180 når jeg drar i brekket. Har filma speedoen, så kommer film på det når reg fyren er ferdig. Så går nok fort ned til ca 120, så opp til ca 160 i bunn igjen, med 200 på bakhjula. Skal låne en GPS fartsmåler, å filme den, da blir det eksakt. Jeg har litt å holde på med inni der, så er rattet mitt i syns felte også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 http://www.facebook.com/video/video.php ... 9753220580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Kjempetreff.. Veldig mange pene BMWer på treffet.. Bøyer meg i støvet for dere som kan å bygge bil.. Men må få ut flere bilder og filmer..Siden mitt kamera gikk tomt etter ca ti bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Var fart i den E30 din "opasb". Hva er det for noe i den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe. Var fart i din og. Prøvde og komme ut samtidlig som deg men ble ikke noe av. Er en 2,7 m20. 591whp 808wnm viewtopic.php?f=11&t=176166 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå