jonr- Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 årets morsomste banetreff! Jeg synes våler er mye mer oversiktlig og morsommere å kjøre enn rudskogen. En dag på banen med likesinnede, er helt supert! gleder meg! Har kjørt på gatebil i år og det er litt i overkant av villmannskjøring, synes jeg. trackday på rudskogen var forsåvidt en del mer sivilisert, men jeg synes det er morsommere med god oversikt. (selv om krappe svinger i opp og nedoverbakker er gøy ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 dokumentasjon fra forsikringsselskapet på at du har forsikring som gjelder på Vålerbanen den datoen. Hvilket forsikringsselskap er dette mulig med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup-Racing Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 må vel prøve å få med seg detta treffet her:) dog med en Audi men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 dokumentasjon fra forsikringsselskapet på at du har forsikring som gjelder på Vålerbanen den datoen. Hvilket forsikringsselskap er dette mulig med? Da må du ringe til forsikringsselskap og spørre, dette er regler fra vålerbanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 jeg vil jeg vil jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Var ikke meningen at jeg skulle kjøre på bane i år skjønner jeg. Ingen datoer som passer meg hverken fra CCN, trackdays, eller gatebil. Å nå denne dagen... Er det mulig? :/ *frustrert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Var ikke meningen at jeg skulle kjøre på bane i år skjønner jeg. Ingen datoer som passer meg hverken fra CCN, trackdays, eller gatebil. Å nå denne dagen... Er det mulig? :/ *frustrert* ser ut til at din gjorde seg fornøyd med e30meet, kjørte du ikke på søndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 jo, men det var veldig lite på gatehjul, samt hjemreise samme dag. Så var ikke mange rundene gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Ringte akkurat forsikringsselskapet hvor de opplyste om at kjøring på bane ikke er dekket av forsikringen, med mindre det er del av kjøreopplæring, og det er vel strengt tatt ikke denne type banekjøring. Jeg gidder ikke bytte forsikringsselskap for én dag på banen - hva gjør man da? Kan jeg kjøre på Vålerbanen under eget ansvar med vanlig standard fullkasko eller blir man nektet tilgang/kjøring på banen da? Eller gjelder dette kun prøveskilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Dette snakket om skilt osv. på bane er ang prøveskilt ja. Uansett hvordan ordning du har på skilter, forsikring osv. skjer all kjøring på bane på eget ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Takk for svar. Så da er det bare å møte opp og kjøre litt da - blir ikke nektet inngang - det er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Bare du har registrering i orden og følger regler er du hjertelig velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Kommer om ikke alt skjærer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Det er bra Flott med noen gode gamle klasikkere med noe ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå