Gå til innhold

Åpent Banetreff på vålerbanen 18/9-2011

Warsteiner
 Share

Anbefalte innlegg

årets morsomste banetreff! Jeg synes våler er mye mer oversiktlig og morsommere å kjøre enn rudskogen. En dag på banen med likesinnede, er helt supert!

gleder meg!

Har kjørt på gatebil i år og det er litt i overkant av villmannskjøring, synes jeg.

trackday på rudskogen var forsåvidt en del mer sivilisert, men jeg synes det er morsommere med god oversikt. (selv om krappe svinger i opp og nedoverbakker er gøy :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dokumentasjon fra forsikringsselskapet på at du har forsikring som gjelder på Vålerbanen den datoen.

Hvilket forsikringsselskap er dette mulig med?

Da må du ringe til forsikringsselskap og spørre, dette er regler fra vålerbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen at jeg skulle kjøre på bane i år skjønner jeg. Ingen datoer som passer meg hverken fra CCN, trackdays, eller gatebil. Å nå denne dagen... Er det mulig? :/

*frustrert*

ser ut til at din gjorde seg fornøyd med e30meet, kjørte du ikke på søndagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ringte akkurat forsikringsselskapet hvor de opplyste om at kjøring på bane ikke er dekket av forsikringen, med mindre det er del av kjøreopplæring, og det er vel strengt tatt ikke denne type banekjøring. Jeg gidder ikke bytte forsikringsselskap for én dag på banen - hva gjør man da? Kan jeg kjøre på Vålerbanen under eget ansvar med vanlig standard fullkasko eller blir man nektet tilgang/kjøring på banen da? Eller gjelder dette kun prøveskilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...