Warsteiner Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Da er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 woho, kommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Litt usikkert vær ennå men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Vi har jo reservert fin-vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Vi har jo reservert fin-vær Høres bra ut!!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Det er viktig at alle som er medlem i BMWCCN medbringer gyldig medlemskort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 årets morsomste banetreff! Jeg synes våler er mye mer oversiktlig og morsommere å kjøre enn rudskogen. En dag på banen med likesinnede, er helt supert!gleder meg! Har kjørt på gatebil i år og det er litt i overkant av villmannskjøring, synes jeg. trackday på rudskogen var forsåvidt en del mer sivilisert, men jeg synes det er morsommere med god oversikt. (selv om krappe svinger i opp og nedoverbakker er gøy ) buhu. Skal på dåp den dagen. Mulig jeg rekker 1500-førermøte - om det blir fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Det er viktig at alle som er medlem i BMWCCN medbringer gyldig medlemskort. Jeg går ut ifra at kopi av innbetalt avgift via Paypal er godt nok. Medlemskort er det som kjent få som har i 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Når det gjelder medlemskort, har du faktisk mulighet for å skrive ut det via din profil ved innlogging på bmwccn.no. Men paypal kvittering fungerer det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Tar nok turen innom, ettersom jeg skal til lillehammer på lørdagen, å da er det ikke lange biten ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 På det medlemskortet står det kun mitt nick i BMWCCN forumet. Men det er greit? (medlemnr har jeg klipt vekk på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Pussig, ja det gjelder uansett. Men kvittering for betalt avgift kan brukes det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Da er det fredag og ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 det er meldt regn da http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/V%C ... %C3%A5ler/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå