Gå til innhold

Åpent Banetreff på vålerbanen 18/9-2011

Warsteiner
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var jo morsomt,selv om det bare ble en snartur for vår del da vi har lang vei hjem...:)

Men satan så glatt det var i svingene før langstrekket og på langstrekket!!

Min gamle BMW klarte jo å spinne hele langstrekka på 3.gir...:)

Nå hadde jeg rett nok elendige dekk bak,så det hjalp nok ikke på. Ellers var det jo veldig liberalt med tanke på sladding,så en kunne leke seg litt..;)

BRA tiltak ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan tenke meg det var glatt utpå der i dag. Stilte desverre ikke med bil i dag og ble vel det man kan kalle "litt" rastløs til tider :lol:

Vil ellers takke for et bra treff, det var lite uhell og det som var gikk kjempebra og masse trivelige folk :D

Håper på bra oppmøte på neste treff og vi bestiller litt bedre vær til da.

Men, å kjøre på bløtt er utrolig lærerrikt og fint å ta med seg syntes jeg. Håper alle hadde en bra dag og kom seg vel hjem, så treffes vi igjenn neste sessong.

Mvh

Nikolai

BMWCCN HedOpp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som tok turen fikk i alle fall kjørt så mye vi orket :) Moro å prøve bane 2/3-kombinasjonen, selv om det var i glatteste laget der oppe i dag. Svingen før depotstrekket var jo helt utrolig glatt! Humret litt når Bolneset under førermøtet snakket om at man i verste fall kunne velge avkjøringen til depotet hvis man ikke klarte svingen. Det var like før jeg tok han på ordet :)

Takk for innsatsen til dere som arrangerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vått og glatt men utrolig artig alikevel. Har heller aldri prøvd bane 2 og 3 før og det viste seg jo å være skikkelig artig. Likte å kjøre over kulen der og da slipper man jo i tilegg unna nesten 180 graders sving for å komme inn på nyeste banen. Bra at det er litt annet enn bare BMW på banen også. Greit med litt variasjon, men tøft at det av så få biler var en e21 og to e28 :applause: Så takk til gutta og jentene som arrangerte, satser på å være med neste år også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vått og glatt men utrolig artig alikevel. Har heller aldri prøvd bane 2 og 3 før og det viste seg jo å være skikkelig artig. Likte å kjøre over kulen der og da slipper man jo i tilegg unna nesten 180 graders sving for å komme inn på nyeste banen. Bra at det er litt annet enn bare BMW på banen også. Greit med litt variasjon, men tøft at det av så få biler var en e21 og to e28 :applause: Så takk til gutta og jentene som arrangerte, satser på å være med neste år også :D

Ble bare etpar timer for oss siden vi hadde så lang vei hjem,men var utrolig morsomt,og spennende i begynnelsen,med gammel bmw og ekstremt glatt bane...;)

Jeg og satser på å bli med neste år...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. det siste heatet for dagen var skikkelig artig. Vi hadden noen fine runder hakk i hel der. Imponert over hvordan du fikk bilen til å henge på veien med 595SS:)

Ja, de dekkene der var ikke mye å skryte av på våt bane :) Forresten greit å finne det ut der, og ikke ute på landeveien. Kjøper vel ikke flere av de, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...