awt Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det startet med at vi bestilte billetter til Top Gear-showet, og siden vi da alikevel skulle til oslo bestilte vi like så godt billett med Kiel ferjen med det samme, så fikk vi en liten vårtur. I Oslo fikk vi Business-rom da de ikke hadde andre røykfri rom. Spektrum rett før showet begynte. Reklame for nye 6-serie cab. Diverse bilder fra showet. Litt "backstage"-bilder. Samme helgen var det landskamp med noen som ikke helt kan snakke, så da traff vi på denne i tillegg til 6-7 politibiler og 2 ambulanser utenfor hotellet. Ferjen ankommer Oslo. Når jeg skulle hente bilen på søndagen manglet det både spolier og frontleppe. (forbanna tjuvpakk!) Ombord i ferjen. Grei lugar. I Tyskland finness faktisk vanilje-Cola enda. I Tyskland gikk turen til München, og da ble det besøk på BMW Welt og BMW-museumet. BMW Welt: BMW sitt hovedkontor, museumet i sylinderen til høyre. Museumsbilder: Dette, i likhet med kappgang må være verdens teiteste sport. Noe konseptgreier: Litt "Artcars". Aldri helt hatt sansen for de, men de var ganske stilige i virkeligheten. Stilig Mercedes-butikk i München. 500 Abarth. Skulle gjerne tatt imot de bakerste her, selv om det er Auda. Etter München ble det en liten tur til Nürburg. Dessverre var banen stengt for turistkjøring. Inne på "kjøpesenteret" var det ganske tomt. Tror ikke de som jobber der har det så veldig travelt. Vindusshopping? Nok en Auda. Litt bilder fra banen. På lørdag var det 22 grader i nord-Tyskland og gjennom Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Ser ut som dere har hatt en kjempefin tur Kunne gjerne vert med på lignende, om lommeboka sa ja Har lippe liggende dersom du vil ha ny ;P Hockenheim DTM, låner ett bilde fra sweet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Masse flotte bilder! Så ut som en kjempefin tur! Håper bare at lommeboka holder til en sånn tur selv utpå sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 det så ut som en sykt artig tur, har lyst til å ta en sånn tur selv i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Ser ut som dere har hatt en kjempefin tur Kunne gjerne vert med på lignende, om lommeboka sa ja Har lippe liggende dersom du vil ha ny ;P Hockenheim DTM, låner ett bilde fra sweet.. Takk for tilbudet, men det blir nok til at jeg monterer en M-tech II-fanger jeg har liggende. Masse flotte bilder! Så ut som en kjempefin tur! Håper bare at lommeboka holder til en sånn tur selv utpå sommeren det så ut som en sykt artig tur, har lyst til å ta en sånn tur selv i år Takk for det. Det er ikke så veldig dyrt, så det er ikke noe å lure på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Huff, fikk utrolig lyst å ta en lik tur - ser helt konge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Huff, fikk utrolig lyst å ta en lik tur - ser helt konge ut ja +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Dette vekker minner! var selv på tysklandstur i 2008 på BMW museet og guidet tur inne på selve fabrikken Storkoste meg da jeg var der og det er ikke tvil om at jeg skal tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Kunne virkelig tenke meg en sann tur, ser spennende og lærerikt ut. Tror dog jeg ville timet det med kjøring på ringen, det må være det ultimate for bilfrelste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Utrolig fine bilder/biler, så ut som en kjempe tur! Må prøve å få med noen folk og evt. noen biler nedover en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treige Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Her var det MYE snadder Synd med stengt bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Ser ut som det var en kjempeflott tur! En opplevelse for livet! Angående Vanilla Coke, så kan man få tak i dette i enkelte Meny butikker fortsatt, da de fra tid til annen tar inn små partier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 For en tur! Må ta meg en slik snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Så ut som en flott tur ja. Deilig med en vårtur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå