Gå til innhold

Piffe opp bilen litt! med klister!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo altids klistre på noe flammer bak frammhjula, tribal merker bakover dørene og kulehull på bakskjermene.. Og som kronen på verket en hånd som graver hull i panseret :roll:

Neida.

Drit i alt som heter klistermerker.. Selv hadde jeg ikke ville hatt alpine i bakruta en gang, ser på det som litt 80 talls opel record stil.. :lol:

Klister hører hjemme på japser, likte foresten betegnelsen "handleliste" :lol: deter det aller DUMMESTE jeg ser..........!

Hold den uten merker og generell pynt så blir det bra! Fin farge:)

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men visst du absolutt skal ha, kan vel BMW motorsport vere aktuelt?

Og hva skulle være bedre med det enn Alpine logo. En standard e39 som

dette har jo absolutt INGEN ting med bmw motorsport å gjøre.

Det ser bare harry og dumt ut. Samme med "///M3" merker på alt annet

enn en M3 eller "Powered by BMW ///M" på en bil uten S motor osv.

Men setter ikke "760i" merket på en 730d eller "540i" merket på en 520i

heller, blir samme greia.

Og klistermerker i japse stil på dører og osv er i mine øyne lite pent på bmw.

Dette er din bil og du gjør akkurat som du vill, men dette er hvertfall rådet jeg gir.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Kjører ett par biler her i kr.sand med diverse av M3 og M5 merket på bagasjelokket som verken er M3 eller M5. Blir kvalm!

Bilen din er fin som den er. En polering ville jeg heller satsa på! :P

Skrevet

Mitt forslag:

- Senk (rundt 40?)

- Alufelger med polert kant

- Tonede ruter (ikke kebabsort fra den lokale bilsjappa, men proff film)

- Grill i krom eller lister i sort

- Polering og voks, gummifornyer på lister

- Få hjulbuene sorte (Chemical Guys BareBones eller lignende)

- Hold bilen blank og ren

Blir bare dumt med biler som prøver å se ut som noe de ikke er. Du greier ikke å lure noen til å tro at det er en Alpina uansett :)

Skrevet
Mitt forslag:

- Senk (rundt 40?)

- Få hjulbuene sorte (C eller lignende)

Blir bare dumt med biler som prøver å se ut som noe de ikke er. Du greier ikke å lure noen til å tro at det er en Alpina uansett :)

bra forslag!:). må tenke litt på dette. men toningen må jeg drøye har ikke raua full av peng!. nye felger har jeg kikket på, passer disse? om det handler jeg dem http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27142348

får jeg tak i all denna woksen henne ? og denne ?hemical Guys BareBones

Skrevet
Mitt forslag:

- Senk (rundt 40?)

- Få hjulbuene sorte (C eller lignende)

bra forslag!:). må tenke litt på dette. men toningen må jeg drøye har ikke raua full av peng!. nye felger har jeg kikket på, passer disse? om det handler jeg dem http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27142348

får jeg tak i all denna woksen henne ? og denne ?hemical Guys BareBones

Toning er dyrt ja, men det er store prisforskjeller ute og går. Jeg har nettopp gjort det på min hos http://www.filmteam.no/ og er meget fornøyd med jobben og prisen (har også fått andre kommentarer på at det var en bra utført jobb). Dette synes jeg også var en ordentlig jobb til en fornuftig pris. Jeg fikk også et bra pristilbud fra www.mossdekk.no, men dette var etter jeg allerede hadde satt inn bilen hos noen andre. Et annet alternativ er å kjøpe proff solfilm og gjøre jobben selv, men jeg tror det kan være vanskelig å få det så bra som det kan bli.

Når det gjelder hva som passer av dekk/felger/senk på din bil, kan det være greit å sjekke her: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=16376

Når det gjelder polering og voksing så har jeg lite detaljkunnskaper. Se på www.detailersclub.no for guider og forslag til hva som må til for å få et bra resultat. Jeg ser at mange begynner med Meguiars 1-2-3 (tre steg) og får det pent. Jeg har valgt å sette bort jobben til en proff for å gjøre grunnarbeidet, og så bare kose meg med ekstra lag med voks nå og da. Dette fordi det både er dyrt og veldig tidkrevende å få et godt resultat om en ikke har erfaring. Produkter får du kjøpt på diverse steder som www.scandicshine.no for eksempel (eller fra utlandet, det skal visstnok være billigere, se http://shinearama.co.uk).

Håper dette er til hjelp :)

Tips: GS Bildeler har kampanje for tiden og jeg ser at prisene på felg- og dekkpakker er meget fornuftige, for eksempel denne i 19": http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /99188.jpg. Jeg har mine tvil når det gjelder kvalitet på dekkene, men det blir i hvert fall billig.

Skrevet
Klistremerker er fint på biler det, jeg har blandt annet en bmwccn logo på bakruta ;) Men noen streamer er bare ufattelig harry og lite pent.. Du kan heller ha noen små klistermerker i de små rutene i bakdøra..

Enig i at streamer blir bare harry og at det går an med bare noen små klistremerker i bakruta.

Og jeg skjønner at folk har BMWCCN logo i bakruten på bilene sine, men fint er det ikke.

Minner faktisk litt om slike "turist klistremerker" som man ser på mange campingbiler og diverse tyske turister som skal vise alle hvor de har vært på ferie i dette herlige landet.

Med vinduet full i klistremerker fra Jostedaln, joggebukse, klogger og trønderbart mens de ser etter elg og høye fjelltopper i 40 km/timen med 8 steik forbanna nordmenn bak seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...