Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Pavel sin med CCW er vel det nærmeste man kommer tror jeg, har hvertfall tilgode å se noen med RS i 17".. 17" er liiiiite på E39 hvis det skal ligge fint i buen og. 18" RS kan man ikke ha, det ser heeelt forferdelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Jeg har sett èn bil som klarer å dra BBS RS i 18" og det er denne: Herlig! Her er et par nyere biler til med RS: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Jeg har forresten noe som ser ut som små hakk i "leppa" på felgene; er det en type korrosjon og hvordan får jeg det bort uten å "renovere" hele felgen??? Autosol hjalp ikke det døyt... Har du nærbilder av "skaden"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hvis man skal ha felger i den stilen på E39 er jo style 5 mye mer kledelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Fikk lyst på partsandretards sine RS replica til Minien. Noen som vet om ET32 vil gå på den? Er egentlig ET48! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Dæven, BBS RS 18" må vel være fleskedyrt? Hadde vært morro å fått en photoshop av bilen min med BBS RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 her er iallefall en velkjent vento som en kompis av meg har kasta på bbs replica på.. med rosa senter desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå