KalMar Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 rå bil du har fått deg !! lå bak deg gjenom mandal sentrum på lørdag i 19 tia. Jeg kjørte en blå/svart e30. rimelig digg lyd i bilen din, koste meg når du speedet på og bremset på motor! vrooooom.... poff poff Eksosen din stikker rimelig langt ned, hvertfall den siste bøyen som går opp mott bakerste lyddemperen. var sikker på at den skulle ta nedi hompene ved svømmehallen.. Neste gang jeg har bedre tid må æ nesten ta en nærmere titt på doningen !
Dirty Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 fy faen for et vognkort, ikke alle som kan skryte med noe sånt har du vurdert blanke nyrer på bilen?? har vurdert det, tror jeg skal bestille noen
Dirty Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 rå bil du har fått deg !! lå bak deg gjenom mandal sentrum på lørdag i 19 tia. Jeg kjørte en blå/svart e30.rimelig digg lyd i bilen din, koste meg når du speedet på og bremset på motor! vrooooom.... poff poff Eksosen din stikker rimelig langt ned, hvertfall den siste bøyen som går opp mott bakerste lyddemperen. var sikker på at den skulle ta nedi hompene ved svømmehallen.. Neste gang jeg har bedre tid må æ nesten ta en nærmere titt på doningen ! Det var deg ja! trodde det var en sivilpoliti ja den er rimelig lav, men kan egnetlig ikke få den noe høyere ja bare å ta turen ned
KalMar Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 hahaha.. sivilpoliti i en e30 Det hadde vært tidenes politi bil da, alle biler hadde fyrt opp til kappkjøring.. Hvertfall jeg ! vis eksosen ikke tar nede så er det vell greit, men det syns greit at du har lav eksos liksom. Tenker helst vist du skulle bli stoppet av BT eller onkel blå i e30en.. hehe Neste gang skal æ blinke å veive med armer for å få deg til å stoppe, for en nærmere inspeksjon !
Dirty Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 hahaha.. sivilpoliti i en e30 Det hadde vært tidenes politi bil da, alle biler hadde fyrt opp til kappkjøring.. Hvertfall jeg ! vis eksosen ikke tar nede så er det vell greit, men det syns greit at du har lav eksos liksom. Tenker helst vist du skulle bli stoppet av BT eller onkel blå i e30en.. hehe Neste gang skal æ blinke å veive med armer for å få deg til å stoppe, for en nærmere inspeksjon ! sant nok skal vel noe til at de ratter i en e30 bilen er just godkjent på bt med eksosen så det går nok bra ja bare å blinke og tute hehe. Ellers handlet jeg meg nye bakdekk idag, de er helt døde nå kan ikke kjøre mer. handlet også nytt oljelokk, uttak til oljekjøler, og nytt toppdeksel
eeikenes Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 oops, der kom vist jeg og med på bildet Men grom bil ja! litt av en lyd.
Dirty Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Hva dim ble det på dekkene? Merke? http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So ble disse
Dirty Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 oops, der kom vist jeg og med på bildet Men grom bil ja! litt av en lyd. Hehe ikke galt, ja lyden er bra vettu
Dirty Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 Nei det skal være sikkert! er ikke måte på med div ting som jeg har forbedret Men var en morkna kjøleslange (igjen), heldigivs hadde jeg en helt ny en! så nå er det bånnsug igjen
m-alpin Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Det var bra.. Skal ut med e30`en i morgen tenkte jeg så om du er rundt i mandal sees vi nok..
Dirty Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 jasså, trodde du hadde solgt den ? skal muligens en tur å stripe litt i morgen ja. har en svær pakke fra koed på vei, så satser på den kommer i morgen, masse gromt stash
316 Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 oops, der kom vist jeg og med på bildet Men grom bil ja! litt av en lyd. Du som er han gamle kjøteren til venstre i bilde ja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå