Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått problemer med min jeg også å høres helt lik ut når jeg prøver å starte så kommer den seg å går fint på tomgang, men får de lydene igjen når jeg gir litt gass åsså blir den normal igjen når den kommer opp på turtall.

Har ikke finnet utav det enda tror det må være enten sprutet som kødder eller veiv/kamsensor. Går magert også etter dette skjedde, A/F ligger normalt på tomgang så jo mere turtall jo magrere går den.

Fikk du bytta til ny veivsensor?

• Svar 609
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har fått problemer med min jeg også å høres helt lik ut når jeg prøver å starte så kommer den seg å går fint på tomgang, men får de lydene igjen når jeg gir litt gass åsså blir den normal igjen når den kommer opp på turtall.

Har ikke finnet utav det enda tror det må være enten sprutet som kødder eller veiv/kamsensor. Går magert også etter dette skjedde, A/F ligger normalt på tomgang så jo mere turtall jo magrere går den.

Fikk du bytta til ny veivsensor?

Hadde akkurat samma problem på min, da var det map-sensoren som kødda.. ville koblet på pcn å kika på verdiene :)

Skrevet
Ok, samme som i mitt ms, der er det og 60-2 og wastefire mao ingen kamsensor. Men er det vanlig att sprutet blir satt opp "innstilt" med to motoromdreininger ? altså 120 tenner ?

Ja går ikkje veiva 2 ganger når kam`n går ein? :P

Skrevet
Ok, samme som i mitt ms, der er det og 60-2 og wastefire mao ingen kamsensor. Men er det vanlig att sprutet blir satt opp "innstilt" med to motoromdreininger ? altså 120 tenner ?

sviver ikke veiva ei runde ekstra da ? så blir vel riktig det

Skrevet

Det kommer an på programmet, i Tuner studio (rekner med det er det du bruker) så skriver man inn 60 tenner. Er vel bare i disse gamle Haltech programma en skal skrive for en hel syklus.

Skrevet

Det kommer an på programmet, i Tuner studio (rekner med det er det du bruker) så skriver man inn 60 tenner. Er vel bare i disse gamle Haltech programma en skal skrive for en hel syklus.

Ja er tunerstudio eg bruker, der har eg sett 60 tenner skjønner du :)

Ole, mtp størrelsen på veivhjulet kontra kamhjulet så er vel det ca dobbelt så lite, stemmer vel bra det :)

Er det ikkje lettere for deg dicky å la integrale8V / ELS Tuning ta jobben då?

Skrevet

Hehe hadde han bodd i området, hadde jeg nok plaget han fælt nå med at måtte kommet å titta :)

Skrevet

fant brudd i ene kabelen til dyse nr6.

lodding\kabelsko finnes ikke på karmøy :P

a5189vjpadkfua56n38t.jpg

ett fett hvordan den kobles ? eller vil den gå andre veien da ? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...