fizn Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Kommer denne fra Haugesund området? Var værtfall ganske lik, og den var for salg.
Dirty Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Godt draumen blir virkelighet hoss nokken Drøm og drøm, er da bare å handle Neida meget fornøyd med drømmebilen
|Ole| Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Godt draumen blir virkelighet hoss nokken Drøm og drøm, er da bare å handle Neida meget fornøyd med drømmebilen Joda, er som regel berre å handle. Eg kunne like godt ha handla nokke så gromt når eg er ferdig med min antar eg Blir vel dyrere for meg enn for deg antar eg
m-alpin Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Vi får samles på et lite e30 treff i Mandal nå snart da Kim,begynne å bli endel gromt her nå.
Dirty Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Vi får samles på et lite e30 treff i Mandal nå snart da Kim,begynne å bli endel gromt her nå. Det må vi ja, er vel 5-6 gromme vogner nå ? Godt draumen blir virkelighet hoss nokken Drøm og drøm, er da bare å handle Neida meget fornøyd med drømmebilen Joda, er som regel berre å handle. Eg kunne like godt ha handla nokke så gromt når eg er ferdig med min antar eg Blir vel dyrere for meg enn for deg antar eg Hehe ja denne gangen ble det en ferdigbygd en! er litt lei av store prosjekter! Hehe ja det er jo "billig" vis du skal tenke deler og arbeidstimer
|Ole| Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Uansett, gratulerer. Dette er etter mi meining ein av dei grommeste i Norge av både utsjånad og igjennomføring Lykke til, behandl den som den skal behandlast
TOREBMW Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 blir trist og se denne gå, men jeg får vel bygge meg en ny etterhvert
Dirty Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 blir trist og se denne gå, men jeg får vel bygge meg en ny etterhvert får bygge en enda råere. Henter den på lørdag blir stas
joachim sørlie Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 det her er helt sinnsykt rått... drømmebilen delux!! får bare ta være på denne og kanskje gjøre litt diverse småplukk hvis det er nødvendig..
Dirty Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Har fått den hjem nå såklart dagen som jeg overtar bilen så ryker slangen til fåfyllinga til bensinen, Men er byttet nå og ellers fornøyd har funnet antydning til rust i gulvet 2 plasser. bare få tatt det før det blir noe ut av det! kan ikke ha rust skal ta noen bilder i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå