Øyvind L. Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Sorry OT men Øyvind.L, du lurte meg med den flåga som avatar...Prøvde faktisk og få den vekk ifra skjermen Hahahah.. Morro
Øyvind L. Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Kult! bor du i mandal enda ? Bor i mandal ja.. Hvor står du å skrur så kan jeg komme innom.. Så kan jeg se bilen også.
Dirty Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Skrur i marnardal på TT blir ikke noe før i morgen ble noen Øl og grilling vist. Men kan ikke jeg ringe deg i morgen må til mandal kan ta med bilen så kan du se den bare send meg en pm ellerno med nummer eventuelt
Dirty Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Har fått tak i ny hattehylle, trekkene til trunken og solskjerm dekselet! fra en orginal m3 trenger bare baksete helst fra en M3 nå!
Papperboy Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 sykt nice bil.. må være sykt digg å ha sånn grom skyss i detta fin været
E30_Dale Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Godt å høre at den har fått en god nye eier:-) Håper du bruker den bra og.... Hehe. Må legge ut en film nå.
///Thomas Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Sjå her ja, grattis!! Møtte deg i marnardal idag, den så jo bare råå ut!! PS: Var mistenkelig mange nye spor i asfalten på hjemveien så jeg, Guilty???
Dirty Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Godt å høre at den har fått en god nye eier:-) Håper du bruker den bra og.... Hehe. Må legge ut en film nå. har jo snart kjørt mer med den, en Tore på 10 år Sjå her ja, grattis!!Møtte deg i marnardal idag, den så jo bare råå ut!! PS: Var mistenkelig mange nye spor i asfalten på hjemveien så jeg, Guilty??? Hehe faktisk ikke meg, har ikke spinnet noe med den enda, tro det eller ei Henne i marnardal da ?
Dirty Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Handlet inn Div idag. gummilister på skjermene som panseret viler på Gummilister i grillen gummilist mellom fanger og grill Svart Teip til bakfanger og frontfanger deksel til døra Vurderer også å bytte ut ALU girkula i Mtech kule Det skal sies at de teipbitene koster, syke priser
m-alpin Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Voldsomt til råning i byen i dag Folk snudde seg mere etter bilen din enn den porschen som lå bak deg
Dirty Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Voldsomt til råning i byen i dag Folk snudde seg mere etter bilen din enn den porschen som lå bak deg Hehe ja høres og ser jo ut som en rallybil når jeg bøtter den på sperra hatt litt problemer med at speeden henger seg, vet ikke om du hørte det ble 7000rpm over sletta, måtte bare gire men fått gang på den nå, trengte bare litt smøring fra Biltema
316 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Faen så grom den er, Kim. Gleder meg til å se den live!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå