sandalius Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 +1 på tuning fra TRF-Racing, er kanon fornøyd med min 120d!! Er mye tjafs av tunere rundt, så gå til en som vet hva han driver med Gleder meg til å se noen bilder av bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Da var spoiler på plass hos GS Må bare hente den på Ondag og få lakket og montert Og så var det den store IQ testen for meg og få ut nyrene:P Jeg har ikke peilling på hvordan jeg skal få de ut men leste litt her på forumet at det skal klipses av ? Eller er det bare og nøkke de utav ? Har sendt TRF-Racing en PM men ikke noe svar enda. Kansje jeg har sendt den til feil ? Skal bestille meg et senke sett snart, men vet ikke vilket merke jeg skal gå for. Rundt 4-6tusen kr klassen. Noen som har noe og anbefale til 118d ? mvh Fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Da var bilen vasket litt og jeg har tatt noen bilder Jeg suger til og vaske bil men det kommer vel seg Spoiler ligger i huset men må få den lakket og montert så skal jeg få opp noen bilder med den på også Sorte nyrer, nye felger og senk er rett rundt hjørne også Så er det bare og få noen til og gjøre en remap og et nytt eksos anlegg så er jeg sånn halveis i mål før sommeren kommer mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Da var sorte nyrer på plass !! Det er orginal nyren som jeg pusset ned og lakket med svart Fikk også en sms fra min kompis som skulle lakke spoiler, DEN ER FERDIG!! Han tar den med til jobben min imorgen så skal den på torsdag eller fredag Men han snakket om noe jeg skulle feste den med. Han mente det ikke var sikaflex? ( vet ikke hvordan man skriver det ) men noe annet du kan kjøpe på jernia. Noen som vet hva det kan være ? Har også snakket med godeste TRF-Racing ang tuning av bilen. Det blir steg 2 på meg Håper jeg kan ta turen ned til han i mai når penge fra begge jobbene kommer inn Har tenk på SuperSport Black Evolution for senking. Noen som har prøvd disse ? Blir mer bilder når spoiler er kommet på Mvh Fredrik Høyvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 viewtopic.php?f=6&t=189167&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Oii dette funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Da var spoiler på plass !! Den er festet med teip som var på fra BMW. Og Tec7 Fikk hjelp av en kompis til og få den på, var vanskelig og prøve og få den rett når det bare var en person. Hadde teip på i 24 timer for og være 100% sikker den satt Mer stash på vei ! Mvh Fredrik Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Perfekt med den spoileren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 NICE!!! Lett misunnelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Da var litt mer stash på vei Frontlykter E-87 Angel eyes Titan! Baklyktesett E-87 Sort LED! Senkesett E-87 Justerbart 35-65mm Black Evolution! Og noen sorte nyrer er også bestillt grunnet de jeg har nå ikke tåler steinsprut etter jeg lakket de svart Skal hente det på mandag eller onsdag. Og få det montert asap. så kommer det noen nye bilder. Mvh Fredrik. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Mye snacks her, gitt! Ser ikke ut som du trenger så mye hjelp mer. Kanskje du kunne endret overskriften på tråden også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Fikset overskrift Og holder på med og få alt på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Var du på Elkjøp i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Var på Elkjøp på Askøy Hvilken var du på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå