Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke sett denne tråden , å ikke sett bilen i skien ifjord tror jeg? =)

Men kult da! lykke til osv :P Fikk du godkjent søknad på V8 i 4dørs?:o på biltilsynet i skien? kulT :D

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skjer ikke så mye med bilen om dagen, venter på lønning så jeg kan få bestilt nytt tannstag og bremserør pga EU:) men kjenner det klør kraftig i fingrene etter å få skilt for å ratte litt på denne snøen! bare prøve å holde den mest mulig unna saltet, er ikke keen på ny rust nå som den er så fin under:D

Den står nå nesnødd etter snøfallet i helgen, men får vel gi den litt kjærlighet og børste av den i morgen:)

Fordelen med all snøen er vel at ingen vil ta seg bryet med å børste av den for så å stjele den, så ser på den som en tyverisikring:D

Tar forøvrig imot anbefalinger om eksos som låter bra! Vil da ikke ha den spisse lyse lyden som mange går etter men litt grom dyp lyd!

• 2 weeks later...
Skrevet
Kult, fornøyd med felgene? :)

Hehe jadda:) Trengte de forsåvidt ikke har jeg funnet ut! har opparbeida meg en rust allergi etter rustjobben så vil ikke la den smake salt:D Men de er nå på bilen:)

Skrevet
Tøft med V8 i e30, hadde en slik motor som jeg ville ha i egen bil, men bestemte meg for å selge den for en liten slant her for en knapp måned siden. :)

Ja det hadde nok blitt tøft:) bilen er nå for salg dessverre:( så får nok ikke fullført minidrømmen!

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...