StaLe30 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 har ikke sett denne tråden , å ikke sett bilen i skien ifjord tror jeg? =) Men kult da! lykke til osv Fikk du godkjent søknad på V8 i 4dørs? på biltilsynet i skien? kulT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Hehe Joda du kikka på den utenfor Kiwi ved myra for endel mnd siden;) er nok ikke lett å huske! Skal bli gøy med v8 ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 aha hmm, ja det blir kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Skjer ikke så mye med bilen om dagen, venter på lønning så jeg kan få bestilt nytt tannstag og bremserør pga EU:) men kjenner det klør kraftig i fingrene etter å få skilt for å ratte litt på denne snøen! bare prøve å holde den mest mulig unna saltet, er ikke keen på ny rust nå som den er så fin under:D Den står nå nesnødd etter snøfallet i helgen, men får vel gi den litt kjærlighet og børste av den i morgen:) Fordelen med all snøen er vel at ingen vil ta seg bryet med å børste av den for så å stjele den, så ser på den som en tyverisikring:D Tar forøvrig imot anbefalinger om eksos som låter bra! Vil da ikke ha den spisse lyse lyden som mange går etter men litt grom dyp lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Simons bakpotte låter hvertfall gromt, koster ikke allverden heller :)Men det kommer vel til å låte gromt uansett på din med V8 under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Hehe ja det gjør det nok:) men begynner ikke på v8 konverteringen før høsten så må jo gjøre noe med m20'n før den tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Får følge med her jeg baum-klagern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Hahaha ja du får gjøre det du ser ikke noen baum i mitt speil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Kult, fornøyd med felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Tøft med V8 i e30, hadde en slik motor som jeg ville ha i egen bil, men bestemte meg for å selge den for en liten slant her for en knapp måned siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Kult, fornøyd med felgene? Hehe jadda:) Trengte de forsåvidt ikke har jeg funnet ut! har opparbeida meg en rust allergi etter rustjobben så vil ikke la den smake salt:D Men de er nå på bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Tøft med V8 i e30, hadde en slik motor som jeg ville ha i egen bil, men bestemte meg for å selge den for en liten slant her for en knapp måned siden. Ja det hadde nok blitt tøft:) bilen er nå for salg dessverre:( så får nok ikke fullført minidrømmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Kan det være du selger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 om det kan være jeg selger den? den ligger nå ute for salg har endel interesserte må bare få eu godkjent herligheten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Nye bilder? Også med vinterhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå