Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Titter bare litt rundt på firmar som selger chip, har hørt mye positivt om trimchip.com og dem påstår en økning fra 286 hk og 420 nm til 315 hk og 480 nm.. Er detta realistiske tall? Dem sier også at chippen vil fjerne 250 km/t sperra.. :)

- Om dette evnt. gjøres, vil girkassa og resten av driverk tåle dette uten problemer?

- Ved pen kjøring, så skal vel også en chip gjøre slik at man får en finere forbruk også?

- Hvordan vil chippen reagerer om bilen kan kjøre på LPG gass?

Mvh.

Skrevet
På en sugemotor vil jeg si at chipping er bare tull, ender opp med høyt bensinforbruk og masse svartrøyk.

Ser den..

Men det er forskjell på å chippe en 2 liter kontra en 4,4 liter da..?

Skrevet
På en sugemotor vil jeg si at chipping er bare tull, ender opp med høyt bensinforbruk og masse svartrøyk.

Forklar høyt bensinforbruk og masse svartrøyk?

Det er ikke en diesel vi snakker om her...

Skrevet

Forklar høyt bensinforbruk og masse svartrøyk?

Det er ikke en diesel vi snakker om her...

Dette jeg også lurer litt på..

Bensinforbruket skal vel gå ned, ikke opp ved fin kjøring..? Motoren skal hvertfall få en gjevnere gange..

Skrevet

Jeg hadde en 99 328ci som iflg. eieren jeg kjøpte bilen av var chippet for å unngå BMWs velkjente dødgang ved igangsettelse.. Bilen hadde hvertfall ingen svart røyk.. Hadde et fint forbruk, men om det skyldes chippen er det ingen som kan svare på..

CrZyWiz kjøpte denne bilen av meg, hvordan opplevde du dette? Merket du noe særlig til chip?

Skrevet
Jeg hadde en 99 328ci som iflg. eieren jeg kjøpte bilen av var chippet for å unngå BMWs velkjente dødgang ved igangsettelse.. Bilen hadde hvertfall ingen svart røyk.. Hadde et fint forbruk, men om det skyldes chippen er det ingen som kan svare på..

CrZyWiz kjøpte denne bilen av meg, hvordan opplevde du dette? Merket du noe særlig til chip?

I see.. :-)

Nei, jeg har hvertfall alltid fått høre at en chip skal gi motoren bedre gange, mindre forbruk ved pen kjøring og mer effekt men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...