SmTrading Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Nå har ikke jeg sett så nøye på formen på disse fjærene, men noen som har gjort det eller vet om noen ? etter alle år med volvo som har Lik diameter på fjærene heleveien bak så er det ikke noe problem. Vil ikke høre om at jeg kan kjøpe senkesett o.l det vet jeg at jeg kan og det var ikke spm ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 kan ikke kappe på en E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 kan kappe foran...bak er jeg usikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 De er eggeformet bak, og vil ikke passe etter kapping. Forresten vil ikke du høre hva jeg synes om kapping av fjærer heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 De er eggeformet bak, og vil ikke passe etter kapping.Forresten vil ikke du høre hva jeg synes om kapping av fjærer heller hehe ! jeg var forberedt på at det kom til å være noen synspukter på kapping, det var egentlig bare et spm fordi jeg lurte om det gikk å kappe bak, skal jeg kappe noe blir det foran i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Kan ikke kappe bak , er slik som andre sier her , de er "egg" formet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 ¨ jada !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 ¨ jada !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 du får kappe ut en bit på midten da se ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 du får kappe ut en bit på midten da se ;p Haha, ja , det syntes jeg han skal gjøre! Kan bare tape den sammen igjen. så blir det volvofeeling igjen vøttu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 e36 og e46 er jo kjente for å kappe bakfjørene sine selv etter noen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 du får kappe ut en bit på midten da se ;p Haha, ja , det syntes jeg han skal gjøre! Kan bare tape den sammen igjen. så blir det volvofeeling igjen vøttu mye morsomheter her skjønner jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-mads Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 for en tusing får du jo senkefjærer! hvorfor bruke black and dekker senk da? : D la bilen stå i noen dager så har du råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 er da ikke snakk om noe penger eller noe som helst her ! bare lurte om det lot seg gjøre å kappe fjærer BAK siden fjærene var eggeforma jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå