Mikael-B Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Politiet i Skien/Porsgrunn er jo bare en vits Har de kommet noen vei med denne saken da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Den dagen jeg igjen starter på ett omfattende prosjekt,kommer det ALDRI på noet forum!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Har fått tilbud om div billige s50b32 motorer, skal sjekke opp i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Fy faen så trist å finne igjen bilen slil. RIP... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Sånne som stjeler, uansett hva det er skulle faen meg vært blind og lam! blir så utrolig forbanna når jeg leser sånt som dette...! Utrolig trist og lese dette her... RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Ja dette er kjedlig greier, Er vist best og dekke enhver identitet når en legger ut på offentlig net gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 trist, regner med at bildene fra skogen er fra når dere fant den. Har de tatt noe av den? En kollega av meg er ute etter bakstilling og motor så skal be han si fra hvis han får noen henvendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Er nok et bestillingsran, er jo masse gromdeler igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 her må det vel være mulig å finne fingeravtrykk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Politiet hadde DNA, men de fant ingenting på det, rart spørru meg, Saken Henlagt ! Men jeg har noen navn å gå etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg skal nå montere tracker før jeg setter inn noe M5 motor i min bil =) Politiet tenker at det bare er nok en bil! Er som en kompis sier, går ikke ann og eie BMW i porsgrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 ta de 30 000 du får av forsikringa å lei inn noen folk, som kan kreve tilbake de 200 til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Er du tilbudt 30,000nok for bilen? Så ikke det jeg før nå når jeg leste over tråden igjen. Folk legger jo ut 92modell skadebil til 20 og vrak til 10! Det hadde jeg aldri funnet meg i. Torpedoer?? mot hvem? Ikke hørt at slik virksomhet betaler seg med annet enn bråk og mulig straff. Du må være så jævlig sikker før du gjør noe og som jeg skrev i første innlegg. Da må du kikke deg over skuldra i lang tid og ta eventuelle represalier fra de du får tatt. Men tips med navn kan jo utløse mer etterforskning fra Polititet eller kanskje not http://www.dinside.no/4017/forsikringsklager-meldes-her Forsikringsklagekontoret, Bygdøy Allé 19, 0260 Oslo Telefon: 23 13 19 60. Telefaks: 23 13 19 70. Forsikringsklagekontoret er opprettet av Forbrukerrådet og Norges Forsikringsforbund, og er et fritt og uavhengig kontor som veileder og hjelper forsikringstakere og skadelidte som mener de har krav mot et forsikringsselskap. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Hei Hvordan har dette gått mhp forsikring og anmeldelse? Hva skjer videre med karossen da? P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Fy faen! At det går an.... hva har i såfall skjedd videre med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå