Håvard P Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Tenkte det var på tide og legge ut prosjektet mit som eg begynte på for ein stund siden. Nå har det seg slik at eg jobber på sjøen så oppdateringer kommer litt hipp som happ Mye er gjort men fortsatt mye igjen ! Planer for bilen Utvendig - M-tech Frontfanger ✔ - M-tech Cup spoiler ✔ - M-tech Sideskjørt ✔ (ikke montert) - M-tech Dørlister ✔ - M-tech Bakfanger ✔ - M-tech Speil ✔ - Facelift grill ✔ - hvit/rød baklykter ✔ Interiør - Sort skinnintreør ✔ (mangler dørtrekk og seteryggen bak) - M-tech ratt - Armlene i sort skinn ✔ Karosseri - Nye kanaler vs og hs ✔ - Rustsveising op hjulbue hs bak ✔ - Nye forrskjermer ✔ - Max valsa bak ✔ - Div rustfjerning ✔ Undersell - Supersport justerbart senkesett ✔ (ikke montert) - Nye topplager F/B ✔ (ikkemontert) - mer kommer Stereo - HELIX E135 Esprit Frontsett ✔ - Ground Zero GZRF 6900P i hattehylla ✔ - Gorund Zero Hydrogen 12' sub ✔ - Cadence ZRS C8 ✔ Da eg kjøpte bilen m3 baklykter ble kjøpt. Montering av anlegg. 3 signal kabeler,cadense zrs 5 kanals forsterker, helux frontsett, ground zero 6*9 i hattehylla og ground zero hydrogen 12 sub. Måtte laget meg braktter til 6*9ene siden forge eiger hadde skåret opp hattehylal .... Ettermontering av el vinduer. Etter dette blei berre sommerfelgene og noen m tech lister montert og eg var fornøgd for ei stund I starten september 2010 fekk eg blod på tann og tenkte det var påtide og gjøre noe med bilen. Nye skjermer. Fjerna noe rust m3 hekk innkjøpt. Bilen pusset ned, sparkla og grunna. Ferdi lakka Montering Fikk noen skinnstoler av en kompiss. 14.04.2011 Supersport justerbart senkesett, k-sport topplager og nye felger
thomascr Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 denne kommer til og bli snadder! Bra gjennomført Røper du hvilke felger det er snakk om??=D
Håvard P Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 denne kommer til og bli snadder!Bra gjennomført Røper du hvilke felger det er snakk om??=D Må nokk bare vene og se kommer en liten uppdate i kvels!
haybimmsen Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Heldigris med heillakering å styr blir gysla bra:))
Håvard P Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Heldigris med heillakering å styr blir gysla bra:)) Skulle vert mye billigere for heillakering. Mn mn
Skaar Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Strøkent, berre å få på coilovers. E bilen klar til 1. mai-treffe i Ålesund?
Håvard P Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Strøkent, berre å få på coilovers. E bilen klar til 1. mai-treffe i Ålesund? I dag gjekk dagen til montering av senkefjører på familiens polo. Satser på bilen er klar til 1 mai treffet jha
Håvard P Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 14.04.2011 Tenkte de var på tide å vise felgene eg kjøpte i går. Nor det kommer til dekk blir de 215.40.17 og 10 mm spacer bak . Hadde egentli tenkt å kjøpe bbs style 5 men siden de eg skulle ha var solgt så ble det desse. Kan ikke si at eg angrer i det hele tatt. Greit å sjille seg litt ut i mengden
Håvard P Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Denne har jeg trua på Tusen takk Blir montering av coilovers i mårra Om forma er greii
davidvilla Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Feeeete felger !! Har du noe negativt å si om forsterkeren din ? Vurderer den i min neste bil, da jeg er veldig fornøyd med monoblokken fra Cadence jeg har nå! Blir bra med senk og felger
Håvard P Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Feeeete felger !! Har du noe negativt å si om forsterkeren din ? Vurderer den i min neste bil, da jeg er veldig fornøyd med monoblokken fra Cadence jeg har nå! Blir bra med senk og felger Takk:). Har ikke noe negativ å si om forsterkeren. Den driver alle høytalerene opptimalt uten om subben som hadde spilt bedre med en monoblokk mn holder i massevis mn om det er noe du lurer på anngående anlegg i bil må du snakke med www.bassbrother.no de har utroli go erfaring og har eit svar på alt de leverer alt fra cadence. Ground zero til fine priser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå